čtvrtek 5. října 2006

Dopisy...můj mega problém...


Ještě jsem chtěla říct, že se hrozně moc omlouvám těm co mi napsali před měsícem nebo i mnohem víc dopis a já furt nejsem schopná jim odpovědět...fakt se vám moc omlouvám, ale vypadám teď asi jak ta žena na obrázku a zabíjí mě čas, tak to prosím pochopte a nezlobte se...:'(

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

to je jen otazka priorit, bobe...vis? :oD nee sranda...

Áňa řekl(a)...

hej ale asi na tom něco bude no...:/

lufulka řekl(a)...

někteří čekají na dopis i desítky let......

Jossie 8D řekl(a)...

a nekomu ho ztrati jakasi alžbeta.... jen aby nebyla imaginarni..

Anonymní řekl(a)...

:/ .. :) ....:/.... ;).. jen doufám že sem brzo na řadě ;)

Áňa řekl(a)...

imaginární jo?? :/ aha...tak až tak fantazijní nejsem...:(
bobiiii...
:'(

Jossie 8D řekl(a)...

tak jako...chapes...

Áňa řekl(a)...

už ti došel :P hua hua...mám naprosto čisté svědomí, teda aspoň vůči tobě