čtvrtek 5. října 2006

:D


Tak tohle jsem prý já :D hehe..nevím proč mě lidi vidí tak idealisticky :D

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

a co má za vlastnosti? jak se chová? :)

Anonymní řekl(a)...

sweet picture, as you ^^

Áňa řekl(a)...

těžko říct...:D ale já nejsem hodná, jsem nafoukaná a egocentrická a mám mega alterego...mužete mi někdo vysvětlit co je alterego??už nad tím tak týden koumám...

Anonymní řekl(a)...

Alter ego moje milá tribity je druhé já :)))

Áňa řekl(a)...

ooo kuwiku, že mě nenapadlo ptát se tebe...hej nechápu jak jsem na to slovo přišla, ale líbí se mi...i ten význam je cool, takže dává smysl, když řeknu že mám mega alterego??:))

Anonymní řekl(a)...

Chech ty jsi ale cull:D
Nějaka Lucka zvaná Sperlich

Áňa řekl(a)...

cull jo?? tak to s radostí:D

Anonymní řekl(a)...

Wow,super,už máme prvek do tance,naší písničku a jsme páreček:P
nějaká Sperlicha:D

Áňa řekl(a)...

;) joooo...rozjedem to :*