úterý 17. října 2006

Selfbrush


o víkendu jsem byla na koncertě Priessnitz 8) který začínal v 8 hodin...teda jako začít měl, do sálku nás pustili až o půl devátý a to pak měli ještě dvě předkapely, takže samotní mistři začali hrát až někdy kolem 21:45 a předkapelami jim byla kapela SELFbrush a pak ještě jedna, ale o té se vám radši zmíním až trochu později, až budete na tyto věci psychicky vyzrálí :D že jossie?? :D a tak vám prozatím napíšu pouze o nich...jakože on to byl v podstatě jenom jeden zpěvák a hraje občas v doprovodu housliček nebo bicích...ale bylo hrozně kouzelné jak přišel na podium, všichni tam řvali a pul lidí ještě zapalovalo venku cigaretku a on začal zpívat, sám na podiu jenom s kytárkou 8) byl hrozně kouzelný, nevíc to bylo takové kytarové retro...tak jsem se koukla na jejich stránky dneska a objevila písničku Anna girl, která se mi fakt líbí...měli tam i českej překlad :D takže ho tu uvedu, je to fakt cool kapela..8) jezdí teď s Priessnitz šňůru, tak kdyby náhodou ;)
jo a navíc nám ten zpěvák potom prodal placky a dal plakáty zadarmo ;)

ANIČKA HOLČIČKA
zatímco ležíš v postýlce
zdá se ti,
že všichni ti medvídci
vyrovnaní nad tebou
na poličce
neumí nic jiného
než se jen smát a zpívat:

Aničko holčičko, Aničko Tombová
Aničko holčičko, sladká, přesladká

jakoby z čistého nebe
si sem dolů spadla k nám
býti milována
všemi okolo tebe
navždy a ještě déle…

Aničko holčičko, Aňo máňo
Aničko holčičko, sladká, přesladká

jakoby z čistého nebe
si sem dolů spadla k nám
býti milována
všemi okolo tebe…
a my se s úsměvy
scházíme kolem tvé postýlky
abychom ti zpívali:

Aničko holčičko…

12 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

jee ja bych to chtel slyseeeet!!!!!ale jako jakto, ze je to kapela, kdyz je to vlastne jen jeden typek s kytarou? :oP

Jossie 8D řekl(a)...

*chtela

Áňa řekl(a)...

jr to jenom rozjíždějící projekt, ale až budu jednou slavnej ;) aaaaa...tak ho sežeru

lufulka řekl(a)...

ale oni už existujou docela dlouho.....jsou úplně uchvancancující s tím opravdu souhlasím, jsem je slyšela loni na love planet jakože na nějaké talent scéně a papala jsem je...doufám, že máte plakátky a placky i pro mě....a propooo bubeník z priessnitzů se mnou chodil do školy a přímo do třídy a na pivo a tak :D

Áňa řekl(a)...

ooooo...fakt?? jsem o nich nikdy předtím neslyšela a původně jsem si i myslela, že to je nějaký krnovský týpek, co se tam dostal jen omylem :D

Jossie 8D řekl(a)...

ooo, ja je chci slyset...me to uplne mega zajima!!!

Áňa řekl(a)...

myslim, ze na jejich strankach jsou takove ty male ukazky ;)

Jossie 8D řekl(a)...

huhu, a jake sou jejich stranky? :-P

Áňa řekl(a)...

www.selfbrush.com

Jossie 8D řekl(a)...

diky!!!!tam padim...pak sdelim dojmy ;o)

Áňa řekl(a)...

tak jak tam?? že je ten zpěvák naprosto uchvacující?? ;)

Jossie 8D řekl(a)...

no sem tam byla a pekne, jako sic porad stejne, ale to envadi, vatźne se mi to libilo ;o)