úterý 17. října 2006

Greenpeace


uplně si vzpomínám, jak se na mě v Praze v metru vrhla slečna a chtěla mi vnutit příspívání na greenpeace a když jsem ji řekla že už to dávno odebíráme a přispíváme, tak byla smutná a šla otravovat někoho jiného..jako nějak nad tím začínám koumat...jsem zase jednou viděla fotku jak je nějaký maník přivázaný k sekvoji aby ji nepokáceli...jako jsou to ale zajímaví týpci ti grínpízáci...

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej greenpeace jsou machri!!!!! kde si vzala ten bozej obrazek??? chci taky!!!!

Áňa řekl(a)...

já nevím...uplně omylem na netu, ale je hrozně cool

Jossie 8D řekl(a)...

hej presne, ji zeru!!!!

Jossie 8D řekl(a)...

jo muzu si ten obrazek ulozit a vyuzivat, ze bobi? je uplne uzasny!!!

Áňa řekl(a)...

no zajiste....neni to moje dilo, ale premyslela jsem ze bych si to nejak dala natisknout na tricko nebo tak

Jossie 8D řekl(a)...

hej ono je to zkratka boze!!!!! ja z toho totalne nemuzu, aj s tim chci taky triko!!!! ja to chci, chci to vsude!!!asi sem se zamilovala....