úterý 17. října 2006

vesele si repovat neuškodí :D


Po dlouhé době jsem si vzala mikinu s kapucou a ono se to nazdá, ale hrozně moc to svádí k repu :D jsem v literatuře seděla a vždycky když se Šárka otočila tak jsem s Darčou začala repovat...hééééj cibule co to tam píše...aha aaaaha...jooo...já jí vůbec ale vůbec no fakt vůbec nerozumím...ahaaa...mluví cibuláčtinou...aha ahaaa ou jééé :D no jo...rep :D

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

coze? jaka cibule? koukej o vysvetlit ;o) kdo je sarka? ja mam ve tride taky jednu sarku hoperku :oD

Áňa řekl(a)...

to není šárka hoperka...to je naše češtinářka...a vlastně i teta od Sperlich :D ale ona ji ráda zapírá :D je hrozná...a navíc má tvar učesu jako cibule :P fuj...baba hnusná :P buď ráda že neznáš...

Anonymní řekl(a)...

joo rap :D :D :D známe ;););)

Jossie 8D řekl(a)...

acha, uz chapu, dik za vysvetleni :oD

Áňa řekl(a)...

acha?? ty říkáš acha?? dilinoidní acha?? :-O ----> :))

Jossie 8D řekl(a)...

no jasne, to jeste nevis, ze ja sem porste absolutni dilina? :o/

Anonymní řekl(a)...

hej.... hmmm.. áááňo ty seš prostě másliště... ale cibula, ta je děsivá...

Anonymní řekl(a)...

ahahaaaa..ou jeeeee:)repovaní to mi jdeee:))