pondělí 30. října 2006

slohovka :P

když už jsem zase v jednom posílání, chtěla bych tu zveřejnit moji slohovku za ktreou jsem u cibulky dostala za 2 :-O takový uspěch, jsem čekala, že mě s tím pošle uplně někam daleko...už jen to téma-po posvícení sračka...
V malé slovenské vesnici s názvem Kuchyně žila jedna slečna. Jmenovala se Nina, měla 19 roků a právě složila maturitní zkoušky. Byla opravdu šťastná, protože se na ně dlouze a důkladně připravovala. Byla to její povinnost, pocházela ze zásadové rodiny. Bratr studoval Harvard, otec byl majitelem největší slovenské továrny na výrobu ovesných vloček. Nina přišla domů a zvesela otci řekla: "Tati, já to dokázala!" a otec jen zvedl obočí, poněvadž si zrovna četl email od syna a poté odpověděl: "jsi fakt dobrá." ale neznělo to moc nadšeně. Nina byla trochu rozmrzelá a tak se šla projít do vsi. Neušla ani dva kilometry a vtom ji zazvonil mobil. "Haló?" "Ahoj Nino, to jsem já, Ludmila, nezašla bys někam na pivo?" Nina stejně neměla co dělat a tak souhalsila. šly si spolu sednout do místní hospůdky a objednaly si malé pivo a zapálily cigaretu. Najednou do hospody přišlo dvacet trochu opilých lidí v čele s šimonem a začali křičet na hospodského:"Nalívej, dneska zveme celou hospodu" a donesli s sebou i kusy pečeného kance a další dobroty. šimon dnes totiz provdal svou jedinou dceru a tak to šel s chlapama pořádně zapít. Nině a Ludmile bylo na stůl doneseno hotové posvícení. Bylo to zadarmo a tak proč by se nenajedly. začaly do sebe tlačit jelita, buráky, věnečky a zapíjely to pravým slovenským vínem kombinovaným s kolou. Asi po dvou hodinách přejídání se Nině udělalo trochu nevolno. Cítila jak se jí střeva přetáčí a překrucují a pohled na Ludmilu, která do sebe v klidu cpala svatební koláčky, ji v tom ještě podpořil. Rychle vyběhla ven a směřovala ke kadibudce před hospodou, aby ji nevybuchly střeva. Sotva za sebou zavřela dvířka vzpomněla si na to, jak jí bylo před dvěma hodinami skvěle v porovnání s tím, co teď zažívá. Uvědomila si co přijde po té, co se člověk má líp než by měl. Něco nepříjemného...sračka.

8 komentářů:

Áňa řekl(a)...

2 :D jsem uplně koukala...nečekané, ale jako měla jsme tam hodně chyb jako v psaní přímé řeči s uvozovkama, ale jinak fájn :)) jsem ráda :D a navíc jsem uctila tvoji památku :D

Jossie 8D řekl(a)...

no teda...ja bych Ti za to dala kuli...takka kejdovana sprostarna...kde z toho plyne to ponauceni simte???

Anonymní řekl(a)...

mno jako já tam měla pouze 1 chybu a mám jakože za 3,víš?Sperlich

Anonymní řekl(a)...

a co zasloužená pochvala za korekturu Áňo? Tady platí za dobrotu na žebrotu...navíc sem ti většinu nechutných vulgarismů zredukovala a použitelné věty :D

Áňa řekl(a)...

:) no jo, vděčím kuwikovi za upravu, já prostě neumím psát slušné slohovky :D

Anonymní řekl(a)...

Áňa je prostě hustý turbo šnek:-)))
Bibi

Áňa řekl(a)...

cože?? nová hláška bib?? :D

Anonymní řekl(a)...

mazeeec!!!!!! ;D :D:D:D
sem normal dostala zachvat smichu!!!!!!!