úterý 7. listopadu 2006

minulej páááááátek


Zjišťuji, že můj blog pomalu a jistě upadá na jednotýdenní obnovu, pod tíhou těch ostatních blogů... nějak nestíhám...teďka byl úplně psychotický víkend..v pátek jsem byla na večeru chval a tam to tak nějak začalo...táta slavil narozeniny, byl den po dušičkách (fotku mám v mobilu tak se pak můžu pochlubiti ;)) a večer byl dlouhej, jsem předtím byla ještě v Branticívh posedět u kamen :-* a pak za špekounem který je momentálně těžce raněn. Po večeru jsem odfičela domů, měla jsem takovou mírnou depresi, už ani nevím z čeho, a tak jsem šla tak sama domů, byla kosa, poslouchala jsem iPoda a doma na mě již čekala má milovaná sestra a její kámoška, které byly u nás doma pokáklé strachy ze tmy :D tak jsem ji navrhla jestli nepůjdem na hřbitov a ony že se moc bojí tak jsem jim nakrájela všechno jídlo co jsem doma našla na jeden talíř a baštily jsme a přitom se koukaly na heryho potra :)

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

ja ci videt tu fotkuuuu!

Áňa řekl(a)...

;) muhaha...dočkej času jako husa..
ale chci tu teda ještě zduraznit že jsem tam byla s LUCKOU SPERLICHOVOU aby zase neměla připomínky že o ni nepíšu...spokojená LUCI? :)

Jossie 8D řekl(a)...

cekam, ale jako husa teda ne...kdyz uz, tak jako rybodlak...me nove zvireci vteleni :oD!!!!

Áňa řekl(a)...

:-D rybodlak? a jak to jako vypada?

Jossie 8D řekl(a)...

no to nevim...kazdopadne je jasny ze se v to o uplnku promnenuju :OD

Áňa řekl(a)...

furt lepší než se změnit v dýni :D