úterý 7. listopadu 2006

Ohnivý pohár


Heryho jsem viděla zase po hrozně moc dlouhé době, celkově asi pošesté a musím říct, že mě to uplně uchvátilo, bylo to asi někdy před rokem, když jsme na tom byly s děvčaty v kině. Ohnivý pohár...8) no jo...sice můj nejoblíbenější díl je 3. , ale tenhle se geniálně hodil na páteční večer. Celý víkend jsem byla uchvácená SEDRIKEM 8) ó jak já ho baštím..vždycky je mi ho hrozně líto a Heryho bych za jeho počestnost poslala domů! A Oliver (z prvního dílu) forever ;)

9 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Jossie 8D řekl(a)...

cedrik je uzasny....ale jako kam se hrabe oliver z prvniho dilu na bozeho rozcuchaneho percyho z druheho dilu ;o)

Áňa řekl(a)...

http://www.hp-lexicon.org/images/film/percy-film.jpg
<----- myslíš tohoto?? teda jako nic proti, ale SEDRIK se hrabe :D

Jossie 8D řekl(a)...

no ale Tos zapomela jak vypada nadheren v Doupeti poranu v pyzamku rozcuchany...ťuťu ňuňu....:o*

Áňa řekl(a)...

:-D ale ale...tak po ranu? :D

Jossie 8D řekl(a)...

hej ale fakt...on je tam k sezrani...jj poranu ;o)

Anonymní řekl(a)...

jedině oliver..

Jossie 8D řekl(a)...

nene Percy 4ever!!

Anonymní řekl(a)...

Hele, kdo to je na ty fotce?