úterý 26. prosince 2006

KONVERZKY!!!



Takže vás chci seznámit se svými miláčky...pravá je JOKO a levá je ONO...nebo naopak darčo?? :-P už nevím každopádně jsou to uplně frajerské botičky i když vám se líbit asi nebudou páč jsou kožené, ale já jsem z nich uplně na zabití...aaaaa....

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mno to seš na zabití.... bych tě fakt picla... ok.. závidím ti.. přiznávám se... ted mě zabte..

Áňa řekl(a)...

hej zabijte mě...až mě zabijou odkazuju ti je :-P stejně se budou líbit jenom mě a tobě :D

Anonymní řekl(a)...

mno jenže je tu problém... a to problém mých mega noh... fííha... ale beru je aj tak...

Anonymní řekl(a)...

heeej tak to jako ne!!ja chci taky kosmicke boty:-P kdyz uz jsme je pojmenovala:D

Áňa řekl(a)...

jak KOSMICKE?? hele chces ranu?? :-P ale janooooooo když budeš hodná...:-D

Anonymní řekl(a)...

budu hodna O:)< jestli ste to nepoznali tak je to andelicek:D

Áňa řekl(a)...

hele hele...ty bys nosila kosmicke botky děvče?? :-D a to neni mozek to je jenom mega bedar na cele :-D

Jossie 8D řekl(a)...

ale hovno! botky zabavuju ja!!!:oD

Anonymní řekl(a)...

wow dost pěkný botky.. nechceš je šoupnout k nám do Práglu? :D :D

Áňa řekl(a)...

hej děvčata...nemužete milovat něco co jste neviděli :-P