úterý 26. prosince 2006

moje dárky :-D



No a teĎ bych vám mohla říkat co všechno kdo dostal, ale je to můj blog tak si zase popustím tu egoistickou uzdu a rozchlubím se tu :) jako dostala jsem od své milé sestry lesk na rty :-D a od babičky jsem si hrozně moc přála pyžamo a tak mám pyžamo se snoopym, teda jakože snoopy je jenom vyšitý na prsní kapse jinak je to obyčejné pruhované pyžamo, ale uplně jsem z něho nemohla :-D hnedka jsem si ho oblekla na ty šaty co jsem měla a pak v něm celou dobu zůstala :-D a jako jsem z něj uplně nadšená, hrozně jsem ho chtěla a navíc se mi krásně hodí k prasátkovým ponožkám od josefky :-D jsem v něm ještě teď...o půl jedné na štěpána :-D jakože ne celou dobu, ale většinu dne jo :-D no a pak jsem tam měla ještě jeden dárek a z toho jsem nemohla ještě víc...hej lidi, já mám KONVERZKY!!!! aaaa jsem je rozbalila a uplně TY VOLE, ZABIJTE MĚ! a bouchla jsem se botou do hlavy jestli se mi to nezdá...aaaaaa....moje vlastní konverzky!!! to nadšení je na fotce zřejmé a to jsem to ještě ani nerozbalila :-D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

chlápkovi :D :-*

Áňa řekl(a)...

hej! :-P co jako...ty jedna hrnčířovic obludo??