úterý 26. prosince 2006

především o salátu :-P



hahahahaaa..jsem prostě asi uplně v tranzu z těchto Vánoc...byli naprosto užasné, pohodička i když...i když ráno v neděli to bylo vcelku psychotické kuli tomu, že sestra musele vystupovat ve vánoční hře v kostele, která byla fakt super, ale z jejího pohledu neskutečně trapná a o ničem :) bylo to na motivy nějakého ruského spisovatele a fakt se mi to líbilo... :)
jak jsme se vrátili z kostele tak jsme trochu poklidili a koukali na pohádky :-P taky koukáte na štědrej den na pohádky?? :)) no a pak nějak přijela babička a už vůbec nevím co jsme dělali, ale někdy ve 4 jsme mámě pomáhaly obalovat kapra a řížky a kolem páte to přišlo....ŠTĚDROVEČERNÍ VEČEŘE 8) oblíbená část dne...naštěstí se nám letos pomohlo před mámou zakamuflovat, že je vůbec nějaký půst a celou dobu jsme vesele užírali tu skvostnou vánočku, co upekla :-P ale prostě zpátky k večeři, protože tam se jí bramborový salát...8) miluju ho...hlavně ten od mámy, dělá takové velké kusy brambor takže to není žádná "kejda" a dá se jíst i thajskými holemi.

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hej... když bramborovej salát, tak jedině thajskými holemi..8)

Jossie 8D řekl(a)...

hej aj bramborovej salat moc nemusim, ale thajskymi holemi bych si ho i dala :oD

Anonymní řekl(a)...

já bramborovej salát mám ráda když v něm neni ten salám nebo ta šunka nebo co to je :D to vždcky mlsně vybírám :D

Áňa řekl(a)...

salám? fuj...to nikdy...:P mame tam tak mozna brambory a nejakou zeleninu ale salam? nikdy! :-D

Anonymní řekl(a)...

no přsně..to dávaj moje babičky a je to pěkně nechut...myslim s tím salámem