čtvrtek 21. prosince 2006

REtro rulez






Jsem právě sama doma a mám hafo času se prohrabávat starýma fotkama co mám v počítači a z některých fakt nemůžu :D Změnila jsem hudbu na SKAp a jako musím říct že ta malá "ventilačka" mi fakt pomohla...hej ty fotky...to je uplně retro :D
Jako bezkonkurenční je taťka v řecké restauraci jak vylízává talíř po Bananasplitu :) ale moje červené háro taky vcelku rulez....nechápu jak jsem to kdy mohla nosit na hlavě, ale nezapomenu na reakce všech svých spolužáků když jsem s tím kdysi..někdy na začátku kvarty přišla do školy :D Buranský pouštění draka na cvilínském kopci a výlet s paní maĎarkou po krásách Krnova by taky stál za zmíňku, ale nejvíc retro je prostě to ráno na TSCZ 2004, naprosto sqělej tábor...takový jakože poklidně dětský, teda z mého tehdejšího pohledu :P

7 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

nahodou me se ty cerveny vlasy libej...a buranske pousteni draka je primo umelecke :D

Áňa řekl(a)...

jo ta vznikla ale uplně omylem :D jsme si zmáčkly samospoušť a já šla očekovat jestli to jede a...a ono to jelo :D

Vladenka řekl(a)...

Šmudli...děkuji za přání....promiń, že jsem Ti nemohla odepsat....nefungoval net a já nemám kredit;)....ale mám nové číslo...teda zatím ještě požívám to staré...ale stal se ze mě vodfouňák:)))chuichuichui...teď mi budeš moci volat;)...
Limuju Tě

Anonymní řekl(a)...

hej bezkonkurenční je naše buranske foto... fakt umělecké... asi by jsme neměly vykládat, že vzniklo nahodně, když ho chválí aj ostatní... bo budem jen "náhodní umělci".. huaaaa.. ale byla prdel... a hlavně počátek zvratu našeho života.. je to fakt děsivé...

Anonymní řekl(a)...

pěkný !!! :D

Jossie 8D řekl(a)...

hej a co teprv psychično magičné fota ze silvestra....se tesim az tu budou...budou, zejo?!?!

Anonymní řekl(a)...

ty vlasy jsou fakt dobrý... ;) hlavně s rím kulichem že jo ;)