čtvrtek 21. prosince 2006

moje úchylka :P


Ale naštěstí je tu spousta démonů odhánějících deprese...jo já vím Elis... :) Elis je ta co mi vymlouvá mojeho démona :P KAFEEEEE...jo přiznávám, že dneska jsem měla jedno mega a jedno z automatu, ale mě to prostě tak chutná, že pokud si po škole nedám kafe tak je tem večer o ničem :) ne jako to zas ne, ale furt lepší než ujíždět na alkoholu nebo drogách ne? jak říká František se steelama: DĚCKA, NEBERTE DROGY!

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hele Andulko, z toho si nic nedelej. Ja kafe miluju, skoro jako cokoladu a pistaciovou zmrzku, a sahnout si na nej nenecham. K snidani co? No samoska kaficko s mlickem. Ve skole opruuuz kdyz tam sedim do peti, bez jednoho neskafíčka 3v1 by se to prezit nedalo. A kdyz si jdu s kamoskou vecer sednout do kavarny, co si dam? No jasne, jedno super mega uzasny Au Lait. Teda Frantisek to moc rad nevidi no..:/

Jossie 8D řekl(a)...

a co je na kafem spatnyho? :-O

Áňa řekl(a)...

no právě že podle mě nic :)) ale smrtelný hrich to neni tak co :D

Jossie 8D řekl(a)...

a jako ono je to naky nezdravi ci co? ja totiz kdyz nemam pravidelnou davku kofeinu z automatove skolni kavy tak se mou uz ani neni rec...

Áňa řekl(a)...

:D jo? no jako rika se to...vzdycky kdyz nekomu reknu ze bych si dala kafe tak oni na to jakoze uz tak mlada a piju kafe a ze vsichni to zacali chlamtat az nekdy na vysce kdyz se potrebovali ucit a hedali neco na rozsireni zornicek :D tak nevim...ale asi na tom neco bude