čtvrtek 21. prosince 2006

Depka? Hrozné slovo :)


Hej vůbec vás nenutím todle číst jo? je to můj blog a potřebuju se prostě jenom "vyventilovat" tak to pochopte, přece jen je to můj blog tak co? :) Začnu asi tak...nemám ráda lidi co fňukají, když nemají pořádný důvod a jako já teďka nefňukám, ale jen kostatuju že prostě ty jo nechápu co se děje, ale prostě na mě přišlo uplně nějeké pošahané osvícení odbitím mých 16. let, které mě uplně nějak nemile poznamenalo a je fakt, že můj pohled na svět se hodně změnil k horšímu... :( takže jestli jste mě poznali už předtím tak gratuluju :) protože teď mám náladu jakože bych se nejradši s nikým nebavila a když už mám pocit že s někým vycházím tak jak bych chtěla, tak se něco posere...a pak mám pocit, že do lidí co mám ráda dávám víc než dávají oni mě a občas se stane, že prostě něco očekávám a ono to není a...prostě jsou chvilky, kdy mám jako fakt pocit, že co tam dělám když prostě ničemu nepřispívám a nezbořilo by se to beze mě...tohle je prostě typický chlápkismus...no...požírám marcipánové brabmbory a poslouchám škorpiony...hej lidi, oni jsou tak dokonalý a naprosto skvěle můj stav popisuje Still loving you..hej prostě se nemužu dočkat vánoc a toho všeho kolem vánoc..BTW ta fotka nemá symbolizovat nějaký sebevražedný sklony :) fakt ne :D

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tyhle stavy dobre znam;-) mam te rada:)

Áňa řekl(a)...

hej a kruci :D hej nesmíš být tak stejná...myslím že se moc deformujem :D a to je chyba :D a taky posloucháš škorpíky?

Jossie 8D řekl(a)...

coze to poslouchas ano? a coze to poziras?

Áňa řekl(a)...

posloucham jednu pisnicku od scorpions...jsme na ni prisly s janou jakoze je uplne takova barova proste jakoby te prenasi do okamziku kdy sedis sama v baru nad sklenkou nejakeho chlastu :D proste takova ta typicka scena...a pojidam marcipanove brambory :D to je marcipan ve tvaru takovejch tech brambor...je to hrozne drahy a mama to kupuje jenom na vanoce :)

Anonymní řekl(a)...

mno jo skorpici:)zrovna predevcirem jsem si stahla par pisnicek:)jsou proste uzasni..taky jsem narazila na jednu kterou jsme slyseli kdyz jsme byli v drazdanech..ooo to byly časy:)

Áňa řekl(a)...

jo...na bratrovych ramenech :D to byla romantika :D

Anonymní řekl(a)...

hej ještě mi řekněte, že ted všici začínáte milovat škorpiony a pujdem se picnout ne?? to je fakt humáč, měly by jsme každá začít poslouchat něco jiného...takže si to rozdělíme.... darča bude poslouchat disko anule ty se budeš muset dát třeba na hip hop.. a já?? hmm.. na mě zustanou staří dobří škorpíci.. miluju je... znam to cedo zpaměti... se nedivím, že už je taky milujete...

Anonymní řekl(a)...

hej džousí tak to cd prosim dovez;-) huhu..heeej a proc zrovna ja DISCO?!?! :ů bleeeee!!!

Áňa řekl(a)...

tak si na to typ....:-D

Anonymní řekl(a)...

ja?!ted si me odhalila!!!miluju michala davida!!ale jana takyyy!