neděle 17. prosince 2006

Perníček


Měla bych se asi učit, ale mám zrovna kreativní náladu vcelku :) protože je tu moje nejoblíbenější dítě a to Ráchelka...prostě princezna Fijouna moje a koukáme na její nejoblíbenější pohádku ciž je samozřejmě Šrek :) ujíždí na tom už asi 2 roky...no co z té holčičky jednou bude?? :) A právě zazněla ona oblíbená fráze...VYLIŽ MI POLEVU :) hej z toho nemužu...ještě když se tomu začne Rašenka chlamat a vesele to opakovat na celý barák :D to fakt stojí za to...VYLIŽ MI POLEVU VYLIŽ MI POLEVU VYLIŽ MI POLEVU VYLIŽ MI POLEVU VYLIŽ MI POLEVU

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to je skvělej pernik tohle :D

Vladenka řekl(a)...

nenechávám vzkazy...hmmm:(.....tak ale teĎ nechávám, tak taky můžeš nechat, ne?;)...
ten obrázek je tak sladký....já ho úplně vidím..Do you know the muffleman?...muffleman?....mufflema!..mhe muffleman...nebo tak něco:D

Áňa řekl(a)...

jo tak takhle ty...nechat vzkazík jenom když se to hodí...jaktože si šla s lukášem?? :-O

Anonymní řekl(a)...

Muffin man-jako ten co dela vdolečky:) Do you know the muffin man? He lives in a Dirty lane!
Kazdopadne to ze Rachelka opakuje "vyliz mi polevu" je stokrat lepsi, nez kdyz muj trosku retardovanej-to neni legrace, proste je takovej- bratranec v osmi letech celej den nerekne jiny slovo nez MASOKOMBINAT !!!! On ale nedela pauzy, takze porad dokola rika to strasny slovo. MASOKOMBINAT MASOKOMBINAT MASOKOMBINAT MASOKOMBINAT...az se tomu clovek musi smat:)

Jossie 8D řekl(a)...

hej sofinka taky zere shreka...znam oba dili uplne naspamet.....jinac ted ma sezonni vánocní uchylku an grinčovi, takze porad opakuje..."zeleny neberes co, Ty rasisto?" nebo "to neni sukne ale kilt, Ty uchyle"...:D

Áňa řekl(a)...

:D hej tak to jo...grince jsem jeste nevidela...ale to je nejlepsi jak deti vopakujou a ani poradne nevi co :D

Anonymní řekl(a)...

hele nerika ten pernicek v originale ulplne netvrdo EAT ME!:D a pak takovym tim skleslym hlaskem-YOU ARE MONSTER:(