pátek 5. ledna 2007

anketka asi jenom pro mě :)


Hej tak Áňo co si myslíš...měla by se JOsefka dát na metal?? hej jo...myslím že jo, nebo by se měla dát na částečně černou barvu aspoň...jooooo .... :)) ona je miss i tak :)

10 komentářů:

Vladenka řekl(a)...

ne...to by určitě neměla, protože jestli se dá na metal, tak co z toho dítěte moa jednou bude?...metalista?...fuj....už od malička...to je nechutný...to ať mu raději poští Džouanu.....to buce lepčí...bude z něho romantik a veliký milovník....to se pak bude líp uctívat:)))

Jossie 8D řekl(a)...

ne černou fakt ne, mega ji enmusim, jakože ať si ji ostatní nosí,a le na mě mi vadí docela, ale jako Tvůj kabát mi sluší, pravda pravda :oD, ale sklamu te, dítě moa bude nejspíš hipík!!!:oD

Domi řekl(a)...

oh nezaponíjte taky na nějaké intelektuální prostředí které by ho mělo obklopovat.....teď je to jossino tělo ale co pak:D?!

Jossie 8D řekl(a)...

pravda...správná připomínka...

Áňa řekl(a)...

o nebohe dite...

Vladenka řekl(a)...

můžu mu o prázdninách poskytnout intelektuální prostředí u nás na chalupě....:)))

Jossie 8D řekl(a)...

ja ybch ho nechala v mozartově intelektualni praze...budu ho vodit do takovych tech kavaren kde kazdy cte edgara alana poa a do hlavni mestske knihovny at cucha vuni moudrych knih od malicka a vecer ho budu chodit uspavat do statni opery nebo an vysokoskolske prednasky na KU :oD, hmmm?

Áňa řekl(a)...

vase chata je intelektualni? no kazdopadne lesy jsou tam maginy a rybnik smrti...hm....tam by si mohl cist poa i ctyrikrat denne...ale praha je prece jen vic prosperujici :D

Domi řekl(a)...

Nevím jak dloho mi to vydrží ale mám nové příspěvky na blogu

Jossie 8D řekl(a)...

ale aby zas neskoncil v nake jiznomestske particce.....jaaaj, jen ta představa, spasitel rapper!!!!!!to by byla apokalipsa!
!!!