středa 10. ledna 2007

tak třeba škola...

Včera jsem toho měla tak hafo na srdci a prostě mi celý blogger nešel rozjet :( tak se k tomu vrátím a zase shrnu všechny ty svoje poznatky z tohoto týdne...takže třeba jako taková ta trapná nuda...ŠKOLA...prostě věčné téma...hej děti :( jsem fakt uplně marná, už jsem ztratila takovéto odhodlání, kdy chci dostat pěknou známku a udělám pro to cokoliv... ráno si dám třeba budík že se budu učit, ale radši ho zaklapnu a řeknu si: "bať (fíha...bať neříkám, ale tu se to uplně hodí :)) radši dostanu 5 než abych byla celej den ospalá no a pak to tak se mnou dopadne že.... :( ale na práci popelářky je stejně jednou kouzlo a to to, že mužete jezdit na autě zavěšení vzadu :)

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

hehe pekny zivotni postoj bych rekla...ale co je to prosimte to bať?

Domi řekl(a)...

IT's been a HARD DAYS NIGHT....

Áňa řekl(a)...

hej ja presne nevim co to znamena...ale zpiva to nohavica v jeden svoji pisnicce PAK JEDNOU V LETE REK JSEM SI BAT, SVET FACKUJE TE A TAK MU TO VRAT...tak asi tak...nevim jak to jinak vysvetlit...