středa 10. ledna 2007

trocha nostalgie...


O víkendu jsme byli nějací zmožení a tak jsme s máti jenom tak seděly a sledovaly asi 3 díly Ely mekbílové a pak přišel tatík, že si stáhl uplně sqělý koncert U2 z Austrálie někdy z '97 nebo tak nějak a tak jsme na to koukali a usoudili, že jsou fakt hodně dobří... :) což jsme ostatně věděli už předtím, ale tohle nás uplně utvrdilo :) Bono byl uplně sqělej a nakonci si i dal čertovy růžky, rudou rtěnku a nějaký sexy obleček :-P no ale k té nostalgické události...Edge takzvaný Edž začal zpívat písničku NUMB, což je myslím jediná písnička od U2, ve které mu dělá Bono vokály a on má sólo a já se uplně sekla a málem mi vypadl oříšek z pusy a máma na mě: HEJ TO JE TA TVOJE PÍSNIČKA JAK SI NA NI VŽDYCKY RÁDA JAKO MALIČKÁ TANČILA A JAK MILUJEŠ TEN KLIP a já uplně NO FÍHA, FAKT ŽE JO... ale jelikož jsem nevěděla že se to jmenuje NUMB a včera tu nebyl nikdo kdo by mi s tím poradil tak jsem asi hodinu seděla na stránkách jůtů až jsem všechno prošla a zjistila si to a stáhla si tu písničku a dneska i ten klip...hej jsem jak milion grepů, tohle je prostě moje "srdcová" písnička a jsem uplně ráda že to je právě ona...jsme ji teď slyšela asi po 10 letech, takže mě jako omluvte z té nostalgie... 8-) ale rozhodně zkoukněte klip na youtube ;)

6 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

uz se padim kouknout bobe!!!!!hej doufam ze bono nikdy neumre....

Jossie 8D řekl(a)...

hej tak se shlidla ten klip, je to naprosto uza!!!!

Áňa řekl(a)...

hej fakt se ti libi? tak ot jsem uplne rada...hej...fakt ze jo...a bono nesmi umrit a nesmi uz umrit ani edge....:(

Jossie 8D řekl(a)...

hej presne, oba je miluju asi ukradnu kamosce ten filtr s bonem....

Domi řekl(a)...

Bono nesmí zemřít!!!!!!!!Když tak ho pak musíme nechat vstát z mrtvých....i když Bono jako zombie:D....

Áňa řekl(a)...

hehehehe :-D hej a jájo, která kámoška ho má?? :) at vim, komu mam fandit :-D