úterý 30. ledna 2007

Cher forever



A není nad to poté co vylijete všechny své trable do svojeho nízkokvalitního blogu, který máte jako svůj deník, pustit si soundtracky z Ally McBealové a při představě kolik učení je na zítra jen tak poslouchat IT'S IN HIS KISS-písnička od Cher, kterou naštěstí nazpívala Vonda a jen tak sedět a čumět do monitoru...nádhera... 8) a teĎ hraje I Only Want To Be With You..ono je to i česky ale vubec nevím jaké jsou ty slova....haha...to by mě fakt zajmalo s kým... :P s Bradem, Bonem, Johnym nebo podobným krásným týpkem a nebo stylovým francouzem co by byl krásnej jako NIKO :D...a nebo aspoň s někým kdo není hezký, ale hodný :D jo a mír s vámi...retro pohlednice co mi dal Míra na turné v Dánsku a posléze i kamóška...

9 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

ta pohlednice je boza, uplne pamatuju jak Ti ji mira dal...uááá takova nostalgie....nechces mi tu pisnicku poslat? hihi :P asi zacinam ujizden na Vonde, teda jako tu pisnicku z tech titulek sjizdim ted furt dokola...heled vis co? doufam, ze Bono nikdy neumre.....jinak mam k Johnymu a Bredovi jeste kandydaty a to Joaquina, Ewana a oba teple kovboje :oD

Áňa řekl(a)...

:D no tak ja nechapu co na tom ewanovi vsichni vidite...jsem ho asi nejak nikdy moc nevidela a nejak mi to zily netrha... :D ale jako jacka gylenhala zboznuju... jasne poslu ti zase nekdy neco... ale dneska si poslu tak mozna lano...

Jossie 8D řekl(a)...

chichi, tak jooo,ale lano si neposilej.... pockej tys nevidela moulin rouge...jakoze on neni naky hezky o to mi nejde, ale zpiva jak jak jak, ja nevim...proste hezky zpiva :oDa co ty a joaquin, hmmm? ;o)

Domi řekl(a)...

Ano toto je volani o pomoc tezarske lodi cervena rybka.......prosim....dej nejak vedet......ja vim dlouho jsem tu nebyla......uvizla jsem kdesi v neznamem casoprostoru a nesel mi net....naprosto odriznuta os sveta....a navic me zajala a donale odtrhla od zivota silena mimozemstanska kultura Skola!!!!!AAAAHHHH

Domi řekl(a)...

Omlouvam se....ah mimozemstani..utoci...nejaky zkrat....a tenhle vzkaz mas jeste u jineho prispevku...no alespon mu tzo doda na dramaticnosti.......Jo a ewan je prave dobrej diky svy dramticnosti jak zpiva "come with me" a uplne ma takovy jiskry v ocich a napjaty zily na krku:) Ale pravda je ze Brad je Brad....jako at si kdo chce co chce rika....ja mu zatim verila vsechny jeho role.....od sedmi opic pres mexickou jizdu, seznamte se Joe Black atd. atd. i bracha ano i ten uznal ze musi bejt asi dobrej herec......no a Johny.....scéna s kitárkou v čokoládě to je lahoda.....Kovbojove sou moc roztomili.....a zbozrouty jako Nika proste bastim:)

Jossie 8D řekl(a)...

howk, proste domca zas domluvila a uz neni zkratka co dodat...jak ona ot dela? :-O :oD

Áňa řekl(a)...

:D jo domča nás všechny smetla :D ne jako já a Phoenix? jsem s ním viděla právě že jenom znamení, gladiátora a okrsek 49, takže jakože nic moc, ale hrozěn se chci kouknout na Walk the line... :D a mulen ruž jsem viděla děsně dávno a myslím že si z toho hovno pamatuju... takže vubec nevim o naskočilé žíle na ewanove hrdle :D kazdopadne ma desny jmeno... ewan :D :D :D

Jossie 8D řekl(a)...

pockat a nehral phoenix i ve vesnici...ikdyz tam jako enbylo tolik poznat jak je uzasny, no ale ve znameni byl precis sladky, no nic tak koukni na volkdlajun a pak se ozvi :oD

Áňa řekl(a)...

:D ok...dám ti vědet...a tam byl sladkej ajk seděl a měl tu alobalovou čepičku :D