úterý 30. ledna 2007

Kanec?



koukala jsem na simsny a Líza říkala Bártovi: TY SI FAKT KANEC nebo něco v tom smyslu a Bárt jenom: MAMÍ, LÍZA ŘEKLA KAKANEC...tudíž bych se teoreticky měla vzdát svého titulu kanec protože tu čepici z kofoly už taky stejně nenosím...takže těší mě, kakanec... :)

16 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

looolek!!!!kakanku muj hihi :o)

Áňa řekl(a)...

:D hej to je drsne, pet minut po tom co tu neco napisu tu hned si dzou :D magicno...

Jossie 8D řekl(a)...

ale jakepak magicno, ja sem porste tvuj megaverny fanda a chodim sem porad ;o)

Áňa řekl(a)...

megaverny... :D mela by sis natisknout triko s moji hlavou :D :D :D radis ne...fuuuj fuj fuj

Anonymní řekl(a)...

no Ano....ja se radsi zdrzim komentare,nijak by ze me vypadlo hodne veci,kakance :-D ...no doufam...teda radsi nic...ja radsi jdu...

Jossie 8D řekl(a)...

heled Aliku neventiluj tu svuj vztah k "tomu" slovu....
jinak Ano, proc s Tvoji hlavou? to neni vubec origoš...s nějakou jinou casti tela...co takle trebas s Tvym zadkem :D :oP

Jossie 8D řekl(a)...

nebo Tvym kakancem!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

Áňa řekl(a)...

ok zabalim ti vlasnoručně vytvořený kakanec...

Ondrej T. řekl(a)...

Já řikal, že to je mazec...mazanec?

Áňa řekl(a)...

hmmmm...ale takova vanočka :D hej znate vsichni bonda?? Dobrej typek ;) :D :D

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm bond...to mi neco rika, jako fakt, to bude naky stary tensingar,ke kteremu neumim priradit oblicej, ne? :P

Domi řekl(a)...

Ano toto je volani o pomoc tezarske lodi cervena rybka.......prosim....dej nejak vedet......ja vim dlouho jsem tu nebyla......uvizla jsem kdesi v neznamem casoprostoru a nesel mi net....naprosto odriznuta os sveta....a navic me zajala a donale odtrhla od zivota silena mimozemstanska kultura Skola!!!!!AAAAHHHH

Domi řekl(a)...

Ano toto je volani o pomoc tezarske lodi cervena rybka.......prosim....dej nejak vedet......ja vim dlouho jsem tu nebyla......uvizla jsem kdesi v neznamem casoprostoru a nesel mi net....naprosto odriznuta os sveta....a navic me zajala a donale odtrhla od zivota silena mimozemstanska kultura Skola!!!!!AAAAHHHH

Jossie 8D řekl(a)...

domiii, Ty si ta nejroztomilejsi nova pracka, kterou znam :o)

Áňa řekl(a)...

hej Domčo, ty si máslo...:D poslat tady takové uzkostné volání o pomoc... :D

Anonymní řekl(a)...

nasrat a rozmazat!!!!!!!!!!!