úterý 30. ledna 2007

takže co psát....


Zdravím sebe sebe sebe sebe sebe sebe a SEBE...ano jsem zá egocentirická špína a je to můj blog tak mi to nerozmlouvejte :) poslouchám TAKE THAT :D což je jako taky vtipné, protože to je prostě nejsilnější popový proud a zjišťuju že jsou prostě kouzelní asi...ano taky tady mužu psát o svých pocitech a je mi uplně jedno že vás to nebaví :P teĎ jsem přeladila na soundtrack z K-PAXu...ten se tak i situačně hodím...opravdu si teĎ připadám jako KEvin Spejsí...mám velkou hlavu a pocit, že mě nikdo nechápe...pravda, k dokonalosti mi schází pleška a sluneční brýle, ale dokážu se i přesto dostat do role ufouna...
Má se to asi tak, že jako jak si mužete přečíst na lucčině blogu, tak jsem to uplně celé pokákla páč jsem z řitě o půlnoci Suelin poslala zprávu, protože mi to přišlo opravdu komické, když mi říkala, že se staví a celý den hovno píše a pak mi napíše že ji suelin naštvala, tak mi to přišlo opravdu dojemné a srandovní zároveň...no prostě suelin se hnedka prokecne a kdo za to může...no jo, Prote... Jasně Zuzka se muže omluvit, ale k čemu mi to asi tak je když mi Lucka neodpustí nikdy, že? :D bože, nebudou se mi kutálet slzičky po tvářičce, protože svět kolem mě to nepotřebuje....jako zjišťuju, že ve skvělé krnovské komunitě se musíte frekventovaně bavit s každým členem stejně, jinak vás nenávidí...jako jsem moc ráda, že jsem s Jančou mohla být včera aspoň jedno odpoledne za celý měsíc...hej jednu dobu jsme spolu ani nemohly mluvit protože i když jsme uplně už šly a otvíraly držky že se apoň pozdravíme někdo vždycky jednu z nás odchytl...jo je to tak... všichni se namíchnou, že jeden se baví s tím i když si přeje ať se baví jenom s ním a BLA BLA BLA...Jako se Prot nemuže dočkat své planety K-PAX tak se aji já nemužu dočkat klidného víkendu bez všech lidí co prostě jenom dokážou zkazit den nějakou neskutečnou stupiditou...
jo a jako přiznávám, že z toho jak tu přece kecám by mi měla upadnout ruka, ale jako přiznávám, že jako chyby jsou i moje....prostě miluju svůj klid a miluju lidi co chápou, že člověk svůj klid potřebuje! Díky za pozornost Prote a 27. července už bude svatej klid... K-paxi kde si? v životě bych neřekla že se budu přirovnávat ke kevinovi spejsímu, ale každej má svůj kevinní den, jenom to třeba nazývá depka nebo johny... Johny je krásnej, ale odsuďte mě, miluju BRADA pitta! fuj? polibte si prsteny... hezčí profil nikdo nemá!

12 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej vis z ceho to mas? nechodis na icq a nesverujes se sve vrbe...hmmm? jinac asi vim o cem mluvis.....a jako myslim ze by se vsichni z krnovske komunity meli jit dobrovolne picnout, pac ste takovy zarlivky zarlivy az i me vseznalemu prazakovy z toho klesa celist a to je vazne co rict, meli by ste se stydet..........ccc...moa s vami radej...doufam ze se brzo smirite ;)

Áňa řekl(a)...

no jako...boze si nekdy rikam ze to je nechutna spolecnost...potrebuju i nejaky novi lidi co by neznali tihle lidi...jakoze jsou fajn a vsechno, ale magori a kdyz jim nedas co chou tak se jdi radsi picnout... :D

Jossie 8D řekl(a)...

heled mas snad me, ne? (cti vycitave....)

Áňa řekl(a)...

mam vycitky (cti opravdu zhroucene :) ) no jo...ale...si daleko...moooc daleko...:(

Ondrej T. řekl(a)...

Teda, Áňo, to je mazec! :) Jsi nejlepší, nejúžasnější a z celý Chlápkovic rodiny tě mám nejradši! Samozřejmě po strýčkovi Chlopinovi, že :)) Ale ne, kecám. Jsi jednička! Takže se těším, až tě 7. července uvidím a ty řekneš: "He? Který ty jsi?" Každopádně každý svůj klid potřebuje a já to budu respektovat. Jednou mi jedna kamarádka napsala vzkaz tajnou TS poštou, jejíž schránky - skleničky od přesnídávek - byly pověšený na starým věšáku s divnýma.. věšákama.. no, prostě to byl divnej věšák, a ona napsala: "By respecting me you made me happy." Tak doufám, že i ty z toho budeš mít radost:) Bond

Áňa řekl(a)...

jeeeeee Bond... :-o pane jo...hej jestli se tu zjevis jeste nekdy tak bych ti hrozne moc chtela neco rict...a to to, ze jsem nevedela ze se jmenujes ondrej :D

Anonymní řekl(a)...

Tak mi to muzes rict, kdyz jsem se prave zjevil.. :) Kazdopadne bychom si mohli nekdy treba pokecat, pokud bys teda mela zajem mluvit s vykopavkou meho kmetstvi, jez dosahuje druheho stupne dedovy skaly.. Jak si ale vymenit duverne kontakty pres tak prisne verejnou sit, jakou internet bezesporu je? Jdi jiste velmi kreativni a dovtipiva a vtipna a jiste prijdes na neco dozajista inteligentne neprustrelneho, co ochrani nase soukromi a klid jako treba.. jako treba.. jako treba.. jako treba? Jako treba neco. Tak se tesim! :)

Ondrej T. řekl(a)...

jééé, jakej zas anonymus.. to je ale hlópé program toto...

Domi řekl(a)...

Ja vim asi jses necitila pri tomhle prispevku dobre.....ale slohove...je fakt zajimavej a temticky originalni:-P

Áňa řekl(a)...

tak díky Domi :* :D už je to v pohodě... hážu bobky :D

Luc řekl(a)...

a já s tebou a kdopak je terč?:P že by ten pán od vás jak ti umřel na podlaze v pokoji?Teda pamatuješ na tu ránu u vás?:D

Áňa řekl(a)...

terč? hej tomu týpkovi prý spadl na zem nodbug ale byla to rana jak kdyby spadl sam a jak muzes se mnou hazet bobky kdyz ja je hazim na tebe a ty na me? to je pak bobkova valka devce...