středa 10. ledna 2007

čičičičičičičičinečka


Jaké pocity ve vás vyvolává tenhle obrázek? taky vás dokáže tak ehm...rozněžnit, jiné slovo prot není :) jako mě? je naprosto neodolatelné...teda aspoň mýma očima :-D

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hej.. při slově rozněžnit.. si vždycky vzpomenu na to koťátko.., bylo dokonalé... jsem rozněžněna..8)

Jossie 8D řekl(a)...

ja si nak nemuzu pomoct,ale cizi kotata me asi nerozneznuji...jen moje vlastni...:P :oD

Áňa řekl(a)...

heh...ale tam to...ooooo...:-* to bylo proste zlaticko, krasnejsi cici jsem nevidela nez tu pred charakem...8)

Jossie 8D řekl(a)...

pockat a co je zac?

Áňa řekl(a)...

hej to bylo takove to vetsi kotatko a uplne se k nam lisalo a vrnelo a melo ruzovy cumacek a bylo uplne nadherne...to je nase "rozneznovadlo" staci si na nej vzpomenout a ses nekde :-D

Anonymní řekl(a)...

je to krásný... mám strašně ráda kočky... je to krásný

Jossie 8D řekl(a)...

ja mam rada jen ty sve....:oD sem egoista, noa...mam na to triko :oD

Domi řekl(a)...

No jo dyt Jaju prece mohou roznezit jen kdyz umiraji chlapi nebo matky od deti a jeste jeji vlastni kotatka........to je preci jasny.......jinak musi byt jája desne tvrda:D

Áňa řekl(a)...

:-D prej mám na to triko :-D hej džou, ty si maslo :-*

Anonymní řekl(a)...

ťuťuťuťuťuťuťuťuťuťu kotátko!!! :-****... :)