sobota 13. ledna 2007

Vrchlabí :) pořád jsem to já, pořád jsme to my :)


Hehe...o tom nejde nenapsat :) v pátek jsem místo v tom nudném zeleném domě plném tupejch ignorantů, byla ve Vrchlabí... mamka si tu domluvila nějakou práci a tak jsme se svezli s ní, když měla tu cestu zaplacenou že :D a bydleli jsme u Fida...cesta z Brantic do Vrchlabí trvá asi nějaké 4 hodiny takže vcelku unavné, ale koukala jsem se cestou na hledá se NEmo takže výseldný efekt byl dobrej :) jak jsme přijeli do vrchlabím uplně mě umocnila ta atmosféra-jeli jsme kolem PLUSU, kde je autobusový nádraží, kde onehdá Suelin málem blila a pak samozřejmě Fidova fara...hej ten dům je užasnej, jak mi to předtím ani moc nepřišlo tak teĎ jsem si ho uplně zamilovala :) No a prý faráři mají takovou tu povinnost, že jakože nemužou bydlet na jednou místě celý život, ale třeba tak deset let a pka se zase stěhujou jinam, takže jsem si vysnila že si vezmu faráře a překecám ho aby šel bydlet do vrchlabí, páč si to tam Chlopin chce spravit, takže to bude rovnou předchystaný :D no není to sqělé? teĎ už jen najít onoho faráře :-P nebo pastora chcete-li :D

10 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm tak tomu rikam plány :)

Áňa řekl(a)...

hej každopádně je to super džob :) farářovy ženy to maj fajne...:D

Jossie 8D řekl(a)...

a vcem prosimte? :-O

Domi řekl(a)...

no teda aňo.........to neí fééér já si CHlopinovu faru zamilovala už když jsme tam byli na turné po táboře.......ona je totiž jako takovej trochu ten srašidelnej dům s nekonečně mnoho pokojema....Teda když jsme tehdy přijeli říkala jsem si....neí to nějaký malý. Ale pak! furt jsem nacházela další a další dveře vedoucí do neznámých končin....Takže farářem se stane jedna znás a budem tam žít spolu:-))))

Domi řekl(a)...

Budeš to ty nebo já?

Áňa řekl(a)...

:-D hehe...hej domi, ten barák je dokonalej..ještě až to tam spraví tak to teprv bude něco a myslím, že teologická fakulta je těžká, takže tam pujdeš studovat ty :-P
a farářova žena to má jednoduchý, musí jenom rodit farářovic dítka :-D

Anonymní řekl(a)...

..jóó, kdyby tam nastoupil hned po nás, tak by nemusel nic opravovat :-D (teda kromě starý koupelny, ze který má bejt kuchyňka a nevymalovaný kanceláře a archivu, kterej už byl za nás sám v dost archivním stavu :-P )

Áňa řekl(a)...

hej já tam chci bydlet prostě...nechápu jak jste od tama mohli kdy odejít...:-P

Anonymní řekl(a)...

Taky nechápu... ale nebylo v mé moci o tom rozhodnout, takže se to prostě stalo a teď už můžu jen vzpomínat :-P

Anonymní řekl(a)...

Tééééda, zdravím Ańu ;-)
Vůbec jsem netušil, že sis taky takhle oblíbila Vrchlabí.Teď sis totiž u mě výrazně polepšila a stoupla na ceně :-D ;-D Je to tam prostě super, super, suprovatý :-D Teda a věz jednu věc, když si chceš vzít toho faráře a nastěhovat se do Vrchlabí na faru po strejčkovi Chlopinovi: Jednou nastává čas, kdy Vrchlabí musí říct i farářská rodina sbohem - a věz, že to je ten nejhorší okamžik života (a je tím horší , srdcervoucí a totálně zničující, čím více jsi ve Vrchlabí prožila a čím více sis ho zamilovala). To ti nikdy nepřeji zažít ;-)
Vrchlabí Forever !!!
FROM: Dawe