sobota 13. ledna 2007

Vrchlabí pohledem vidláka z Brantic





Hnedka večer jsme si udělali rodinné hody-vytáhli jsme všechno jídlo co jsme tam našli a sežrali to :D a pak přišla i KLářina teta, ketrá Vrchlabím projížděla a potřebovala tu přespat se s výma třema kámoškama a celý dlouhý večer hrály v "POKOJI PRO NORMÁLNÍ HOLKY" kvarteto :D my jsme se usídlili v pokoji s takovým tím ačkovým krmelcem u stropu :-P ráno jsme se hrozně dlouho váleli asi do jedné a pak se šli projít...došli jsme nejdříve za roh, do nějaké hosporestaurace...myslím že se jmenovala něco se sportem či co, páč byla hnedka vedle té tělocvičny kam jsme se chodili sprchovat, ale ted to byl ten pravej luxus, byla jsem ne chlopinově osobním záchodě...WOW :D hehe...ale jako jinak jsme šli kolem hotelu LAbuŤ :D hehe...nebuť labuť-i když to vrchlabští i jsou-samí namachrovaní bouchači v nejznačkovějších bundách ze skejtšopu, škoda jen že nebyl sníh, páč by uřčitě měli přes rameno frajesky přehozený svý užasný prkno :-P no trohcu jiný kraj...aleeee...viděla jsem dva dredáče, za co si u mě Vrchlabí polepšilo o pár levlů :) pak jsem se snažila vytáhnout taťku a sestru do kopce, jako doslova...foukalo a den předtím pršelo, takže všude bylo bahno a oni měli jen nějaké klouzavé boty, tak jsem šla ve steelach a oba dva je táhla za ruku :D ale došli jsme k nějaké kouzelné kapli, která byla uplně polynáboženská...byly na ni nakreslené křesťanské kříže, islámské měsíce, židovské hvězdy...prostě kaple jak z jiného světa :D ale nakonec jsme skončili tam, kde jsme měli a to v čokoládovně :-P

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej ja ci polynaboženskou kaply a čkoládovnu....:oD

Domi řekl(a)...

Já chci polynáboženskou čokoládovnu:D

Áňa řekl(a)...

hej ale nechápu kde se tam ta kaple vzala, fakt jak nějaký vzkaz od ufounů :)

Anonymní řekl(a)...

Chceš říct historii tý kapličky? :o) Je docela zajímavá, ale žádný UFO v ní bohužel nevystupuje :-D

Áňa řekl(a)...

hej fakt ne? no jasně...jsem jedno mega ucho :-P