sobota 13. ledna 2007

Vrchlabí a především o julče :)



Julča je leguán od Kláry, co momentálně bydlí s Fidem a je to uplně sladké zvířátko :) jakože jsem se ho dost bála, ale pak jsem ho i hladila a nemohla dohladit...hladili jste si někdy leguána? a ještě k tomu julču :) nejlepší bylo jak jen ležela a nic nedělala a občas se převalila :D prostě zlatíčko... :D hrozně jsem vám ji chtěla ukázat, ale nemám ji na žádné jiné fotce než na téhle, tak to moc Fidovi ani telátku neříkejte, že jsem to tu tak veřejně vystavila :D no takže můj celkový dojem z Vrchlabí je ten, že to je uplně super město...jakože bych tam asi nechtěla bydlet (jedině ve fidově faře :)) ale jako výletní město je to super...jsem z toho výletu fakt nadšená :) a další nostalgie byla když jsme šli podíl LAbe a viděli jsme bar ZAKOPANEJ PES hej vy co jste byli na festivale ve Vrchlabí si na něj možná pamatujete jak jsme hráli takovou tu fotohru...hej...prostě super město, chystám se tam o prázdninách...

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

hmmm, ale ja tu fotku envidim...ehe...

Domi řekl(a)...

já taky neee

Áňa řekl(a)...

aha jasně...to bude zase jeden z erorů...myslím, že vím proč...pokusím se to spravit :)

Vladenka řekl(a)...

kecáááááááš...chuachuachua....