středa 24. ledna 2007

MAN ON THE MOON


jak jsem doma tak vlastně dost koukám na filmy...viděla jsem ještě jeden, který mi připomněl, že vlastně miluju R.E.M. je to sqělá kapela a má užasné klipy, protože teďka v pondělí byl na óčku celej pop almanach jenom o nich takže vím hafo věcí...každopádně nazpívali super písničku k superfilmu-MAN ON THE MOON nebo Muž na Měsíci...začíná to dost podivně, scénou kdy stojí Jim Carrey a mluvím afektovaným hláskem...ale jako nakonec je naprosto dobrej, ale myslím, že třeba lidi co fakt nemaj rádi Jima ho nebudou mít rádi ani po tomhle..hrozně moc jsem ten film chtěla vidět, protože jak zasvěcení mohou vědět měla jsem ten plakát na dveřích do pokoje a nyní mi visí nad hlavou...takže myslím, že je dobrý vědět kdo vám visí nad postelí, když zrovna usínáte ;)

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

pockat ty mas vyveseny plakat neceho cos nevidela? :oP achhh ty ma nejmilovanejsi trubko......:o)

Áňa řekl(a)...

:D jo prave...stydela jsem se za to...hodne...:( ale jako on je peknej a... :/ jsem trubice... :D

Áňa řekl(a)...

uz vim proc...oni mi ho v kine dali zadara a to neslo odmitnout...:D

Áňa řekl(a)...

:D