středa 24. ledna 2007

Pulp fiction


Musím vás představit jeden naprosto dokonalej film...:D PULP FICTION kdo to nezná, musí poznat, protože tenhle film je doslova napěchovanej hláškama- NA TO SERE PES, TVOJE PRDEL POZNÁ STŘEDOVĚK, NOSIL JSEM TO V KONEČNÍKU 2 ROKY... :D prostě psychofilm...podtitulek historky z podsvětí, nejvíc vás ale dostane když s ena konci všechny ty příběhy propojí a zjistíte že jsou všichni propojení :D prostě doporučuju ;) a je to tak slavné, že udělali aji postavičky z lega... :D tohle znázorňuje jak Džon Travolta musí bodnout adrenalin do srdce předávkované Umy Turman :D

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej to je cool to lego, to ci...ja ZERU pulp ficition!!!!!!Ty kečupe.....ale vis ktera je nej scena? jak mu rozprsknou tu hlavu v tom autě...tyjofka jeste dneksa vzpominam jak sme na to s brachou koukali a on zrovna papkal musli...muhehehe :oD no nic, ackoli i jak ho zastreli na tom zachode neni spatny.....jo a vis jak rikaj ve francii čtvrtlibraku se syrem.....neveci psycho je pro me co maj v tom kufru....chjo :Dpulp fiction rulezz ;o)

Áňa řekl(a)...

:D :D :D :D :D joooo jak mu odstreli tu hlavu, to jsem se uplne lekla :D :D :D a nebo jak cituje ezechiela :D ulovil ajsme na netu ten soundtrack, tak ti to muzu nejak poposlat :D uuuuu a nebo travoltova smrt :D :D jaaaaj...chtela bych ty figurky...ono to bylo jednou i parodovane v simsnech-ta cast jak jede Bruce v aute a HMM TEBE JA ZNAM a on ho sejme a nakonec se sejdou v tom obchode :D :D nechapu jak jsem bez toho filmu mohla zit :D

Jossie 8D řekl(a)...

to teda taky nechapu.jinac ja soundtrack mam, lae dik :)

Domi řekl(a)...

Ja mam sounstrack odjakziva teda mela jsem dokud jsem ho pred rokem nepropujcila na zamysleny tanec a uz se mi nikdy nevratilo......no snad se treba ted rozsiruje a krok za krokem siri nepopsatelnou atmosferu pulpu.....huuuuuuu

Anonymní řekl(a)...

hej tenhle film je fakt božskej... ale musím říct, že jsem fakt čuměla, že někteří ho vůbec neznají... nemaj páru co to je.. ale ta scéna s tím bodáním adrenalinu byla sado... nemůžu z toho jak ta druhá holka na to zaujatě hleděla..

Anonymní řekl(a)...

zapoměla jsem se podepsat..:D

Anonymní řekl(a)...

Včera jsem si ten film připomínal a nemohl jsem od něj odtrhnout oči! Válel jsem se smíchy u scény, která běžela tak od 15. do 19. minuty...zvláště pak v 17:55 kdy Samuel L. Jackson říká - Já jsem Ushi a ty seš až po uši v hovnech...:D:D:D:D:D Božský film

Áňa řekl(a)...

:D :D :D :D