čtvrtek 18. ledna 2007

nemoc.. :( jak stupidní to stav :(


Hej...to je na hovno... :( sorry za ty výrazy, ale však mě znáte :) včera jsem byla ještě v pohodě a dneska už vypadám uplně hrozně-teda přesnější vyjádření by bylo ještě hůř než obvykle. Mám malý oči, divný vlasy a děsně mě škrábě v krku...jako zlatý hleny, páč todleto škrábání je uplně nejhorší-to prostě nezastavíte... :( a uplně nesnáším, když jsem nemocná, protože stejně nemáte energii na to něco podniknout a jen ležíte a koukáte do blba a přemýšlíte nad vším a hledáte podstatu bytí :D prostě psycho tydle stavy nemoci...ale aspoň můžu celej den hrát čuníčka... :D

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

ano proc na me tak koukas? co sem Ti udelalaaa, uáá ench meee!!!!jo hej dneska si me mimochodem nastvala vic jak jindy, jaks mi to zvedla....pac si mi to zvedla nak uplne divnej, hej...

Áňa řekl(a)...

hej ze to je hroznej pohled, ale bylo mi fakt hrozně...:D

Jossie 8D řekl(a)...

ja se te fakt bojim...musim si pres tu fotku vzdycky dat naky okno abys na me uz nekoukala....

Áňa řekl(a)...

>:) kruteeee