úterý 16. ledna 2007

Skener




Máte doma skener? jestli néé, tak ani nevíte o jakou srandu vás ošidili.. ne hej jako jsem....naštvaná? jo...to je ten slušný výraz pro můj stav, takže se potřebuju nějak rozbláznit, zatím mi k tomu pomáhej Franzové alias Fritzové! :-P Protože řeknu vám, na spravení nálady není nic lepšího než si oskenovat vlastní řiť :-D

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Pěknéé :-D :-P Ale zajímalo by mě, jak jsi to zvládla, já bych se na náš skener asi nevešel :-D A nebo by to milej skener nepřežil :)

Anonymní řekl(a)...

Pěknéé :-D :-P Ale zajímalo by mě, jak jsi to zvládla, já bych se na náš skener asi nevešel :-D A nebo by to milej skener nepřežil :)

Anonymní řekl(a)...

ty kopírko!!!!! :) ale mám tě stejně ráda :-*

Anonymní řekl(a)...

ty kopírko!!!!! :) ale mám tě stejně ráda :-*

Áňa řekl(a)...

hej jo zabijte mě...sorry julo, mu nešlo odolat, když on na mě tak krásně blikal :D promin...:D no ale je fakt ze kdyz jsem si na nej sedla tak se tam asi neco zlomilo :D

Luc řekl(a)...

:D hele ale ty ruce jsou taky podle mě:P jak jsem si je kopírovala ve škole a hrala si potom s tím:P a krupin si ani dneska nevšimla že jsem ji ten obrazek nedala:) Ale jinak super to tu máš,už se jdu dívat na google a jsem taky kůl:D

Áňa řekl(a)...

hehe :D hej tak sperlichu, myslím že každý jednou objeví taj kopírky...i když okopírovat si řiť na té školní by mohl být drsný adrenalin :)

Luc řekl(a)...

:D no rozhodně ale menší než běhat po škole nazí:D Pamatuješ ještě na to?

Áňa řekl(a)...

jasně, to je náš tajnej plán, když by náhodou nevyšla maturita ;)