sobota 17. února 2007

Balú a spousta jiných psíků


Budeme mít psa!!! jakože oficiálně sestra... což znamená, že oficiální majitel uklízí taková ta první rozmázlá ovínka, utírá louže, chodí psíka venčit a neoficiální majitele si s pejskem jen hrají a v případě indispozice oficiálního majitele zastoupí jeho funkce... každopádně pejsek je hrozně rozkošný a sladký..jenže jelikož dostane papíry a všechny ty věci, tak mu bylu dáno jméno...teda v podstatě všem těm psíkům byla dána jména na B páč je to prý nějaké pravidlo... a tak tedy výběr byl takový Brad (toho jsem chtěla já...jmenovec Breda Pitta 8)), Barnabáš, Bruno a Balů...sestra se děsně zbláznila do Balůa, ale máti se to furt nějak nezdá a chce prosadit Balůa v papírech a že mu budem říkat Bart, což byla naše prvotní vize... hmmm tak poraďte ;) baby raďte ;)

3 komentáře:

Luc řekl(a)...

Balů,ať žije Balů,on vlastně žije:D heh že zdravím sestru:) hehe:) je to hezký jméno:) a jak se máš?dneska je nějaka přinuděná oslava,já myslela že nás tu bude hodně a nic moc..to jsem klidně mohla jet tam někam no tam,víš kam ne?:D hehe už mám první puchýřky na prstech z točení:D

Jossie 8D řekl(a)...

ja bych vzala kterehokoliv toho psiky a dal bych mu uplne jinaci meno, pac tyhle mena mam vsechny s encim spojeny :oP

Domi řekl(a)...

vzdyt je spoutsa jmen na b....treba bob...me selibi Bob...nebo pro holku Bejby...ta nebude sedět v koutě...nebo Bill...kdyby byl divokej...a nebo Bruce kdyby byl božský...anbo Bax bunny(ja vim to je pro trochu jiny zvire:-)) jo na dopise se prace nejak zadrhli protoze ted toho mam moc...ale ja vim to nei vymluva...musim ho poslat....