sobota 17. února 2007

Veřejné wc



Dneska jak jsme jeli autem od babičky tak jsme se stavili do bruntálského kauflandu a já si tam zašla na wc a tam jsem zjistila, že bych se v budoucnu asi měla specializovat na tvoření anket a různých výzkumů...že mě to baví zjišťovat názory jinejch lidí... :D tak jsem všem vodaufouním lidem napsala zprávu: DĚLÁM ANKETU, CO SI MYSLÍŠ O VEŘEJNÝCH WC?? :D a přišlo mi spousta odpovědí jakože kdo by je měl rád a že to je přece uplně hnus, ale jakože je to lepší něž si to hodit do kalhot (Klára). Jinak samozřejmě záleží na jakém místě se wc nachází...třeba právě to kauflandí bylo uplně krásny a čistý, jsem úplně nechápala jak to bylo pěkný :D a navíc naše škola investovala těžký prachy do našich novejch záchodů, takže ve škole si taky není na co stěžovat...snad jen na to že na dámský záchody chodí chlapci a že chlapci mají pisoáry hnedka naproti dveří a dveře mají povětšinou otevřené :-o Ale veřejné záchodky jsou dobré místa pro schůzky mafie (Hanchez), pokud nejsou záchodky extrémně veřejné, jako prosklené tak je to v pohodě (José), pokud jsou zdarma tak je to velmi užitečná věc, ale když za to chtějí poplatek, což je sice jen 5 korun a pokud máte jak se říká prázdnou kapsu, tak jakoby pro vás zpoplatněný veřejný záchodek ani neexistoval (Komchez)... ale jak pak řekla Elis veřejné záchodky na festivale v Dánsku byly v poho a potřebné.. ;) jakože ale když si vzpomenu na historku co se mi stala na loveplanetu....souvisí s toi toi tak si ji nemůžu odpustit :D byla tma a já chtěla na záchod a tak jsem si otevřela jeden a tam seděl nějaký chlap a já jen áááááá sorry a on ááááááá a rychle jsem zalezla někam jinam-do vedlejší kabiny...celá vyděšená se pak vracím k Josefce a Janě a ten chlap za mnou přišel a já ho neviděla a uplně na mě: ty vole, se mi hrůzou utrhlo hovno u prdele..jsem myslel, že to není možný :D omg...prostě záchodky mají svá kouzla... :D

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ty vole, to si ho tak vystrašila?:D

Anonymní řekl(a)...

ana teba ale trapia veci hehhehe,,,

Jossie 8D řekl(a)...

hej to bylo psycho tenkrat na lavpalentu....:oP jak nekteri na tech zachodech i spali...uéééé:o/ jinac co ja a verejne zachody? jednou me uchvatil jeden kdesi v rakousku...kdyz sme jeli do italie....byl to takovy ten superspešl, co se po vasem pouziti celý řádně omyje :oD

Áňa řekl(a)...

jo hej...na ten si uplně pamatuju...byl aji když jsme jeli z dánska někde v německu..jsem se vzbudila a celá ospalá šla na záchod a on se začal pak točit umývat :D jsem myslela že se mi to zdá... :D

Anonymní řekl(a)...

hej bejbe jsem na toho chlapíka co se mu kvuli tobě "přetrhlo sraní" uplně zapomněla.. jsem se opět zasmála...

Anonymní řekl(a)...

hele chlapkova pocul som ze budes v prahe,,, hmmm? ja tiez,,, tak co podnikneme nieco?

Áňa řekl(a)...

ale ty tam budes uz tedka v nedeli hej? a ja az za dva tydny...takze by bylo psycho kdybychom se tam potkali :D

Jossie 8D řekl(a)...

jak za dva, snad za tyden, ne?

Áňa řekl(a)...

no za tyden no...špatné počty...

Jossie 8D řekl(a)...

si rikam...