středa 21. února 2007

chodící bankovky

Hrozně moc mě mrzí, že jsem si je nevyfotila a dala na Darču, že by to vypadalo divně :/ ale jakože právě vubec-sestra má v mobilu fotku kde bankovka ve svých modrých tlapkách objímá dvě její kámošky a nikomu to divný nepřijde...měli fajn kampaň-jak jsem je viděla jen tak z dálky takjsem si říkala cože? demonstrace v Krnově jo? :D a pak jak se zase trochu přiblížili tak mi přišli jako popeláři, protože jejich transparenty vypadaly jako lopaty a měli oranžové bundy :D no ale jak se zpoza nic vynořily ty roztomilé bankovky bylo vše jasné...přišly za námi a prý "holky nechcete bombony?" a ja jen "jasně, pokud to nejsou drogy tak proč ne" a bankovka i ten popelářský týpek "to my nevíme, my už na tom ujíždíme celý den, tak se chem rozdělit :D " a takhle jsme vyfasovaly jeden balíček bombonu a byly na něj patřičně pyšné.. pak už se to ale zvrhlo o polemizování nd živými bankovkami a zjištěním, e oni vlastně nemají city :P Večer jsem přišla domů a sestra vytáhla z kapsy asi deset nebo dvacet těch balíčků a mě málem vypadly bulvy :-o prej za to že s nima chodili a řvali DŽÍÍ MANY BENG :D

5 komentářů:

Luc řekl(a)...

mají dobré bonbonky,ale haribo je nej nej nejlepší:D

Jossie 8D řekl(a)...

cheche, a nemáš taky alergii na bankovní poplatky? :oP

Jossie 8D řekl(a)...

hej, coze, to mi u nas nemame...ajkto? :´(

Áňa řekl(a)...

hej oni tak určitě někde byly...ale praha je velká, kdežto v Krtkově byli co 200 m :D

Anonymní řekl(a)...

jo, u nas byli tez! ostraaaava..... :-P