sobota 24. února 2007

Razorlight


jak říká jeden můj známý-kapela na deset písmen... :) chtěla jsem o ní napsat už dýl, ale vždycky jsem na to nějak zapomněla...patří to zase k takovým těm hudebním objevům co mi hrajou do uší už tak měsíc a stále dokola... Jsou z Londýna, hrajou takový ten indie alternativní punk, kdysi byli předkapelou U2 a opravdu ne-U2 jim nedělá předkapelu nyní :D hlavně jejich uchvacující klipy, texty a vytlemený výraz a velká držka zpěváka Johnyho jsou prostě jedinečné 8) musela jsem tu hodit text mý oblíbený WHO NEEDS LOVE? samozřejmě řeložený-ne že bych vás podceňovala, ale jeden nikdy neví ;)

oooh miláčku kdo potřebuje lásku?
kdo potřebuje do nebes?
kdo potřebuje mraky,v nebesích,já ne

oooh miláčku kdo potřebuje déšť?
kdo potřebuje něčí pocit tvojí bolesti?
kdo potřebuje zklamání,ať zavolá ,já ne
ne já nepotřebuju všechno,já ne

jsem,unavený z lásky
yeah,nemocný z lásky
vždycky jsem jí bral víc než unesu

a tak dál.. :) a pak samozřejmě odkaz na můj oblíbenej klip-IN THE MORNING-http://youtube.com/watch?v=g_GlmF0qlbs

10 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

tyjo, kam ty porad chodis na takovy cool kapely ;o) to klip je dokonalej!

Anonymní řekl(a)...

přesně tak, kam na to chodíš... A taky, kdo je ten záhadnej desetipísmenkovej známej?

Ondrej T. řekl(a)...

Jako, Áňo, já tě žeru! :) Zazpíváme si to spolu na svatbě, oukej?

Ondrej T. řekl(a)...

Jinak ten text je prostě mazec!!

Áňa řekl(a)...

Jossie: tohle nevím jak jsem objevila...že by zase přes F:lter? asi možná jo... ne ja už vím, jsem se znala už dlouho, ale víš jak jsou the strokes tak oni mají písničku Razorblade a ja vždycky myslela že Razorlight je nějaká skomolenina tak jsem si je našla :D jsem maslo, vím...
Rada: no ty.. :D :D ne fakt nikoho nekopiruješ a ta Anglie me teda mrzi..
Bond: neeee...já nic zpívat nebudu :P cožpak ti nedošel muj mejl?? :D ale jakože pokud jde o tuto písničku tak si klidně zapěju :D

Anonymní řekl(a)...

hehe bejbe bejbe.. jsem ráda, že si jim konečně věnovala kousek tvého blogu...

Anonymní řekl(a)...

Děkuju za mejl! Už jsem je dlouho (asi týden) neslyšel...=D A opakování je matka moudrosti, takže když jsem si dnes dvacetdvakrát pouštěl Open your eyes od Snow Patrol, asi to chtělo změnu... Docela zzajímavý, jak to zní když je to naživo a spojený do jedné jedenáctiapůlminutové skladby. Prostě, co jiného si přát o půl dvanácté než uslyšet:"Come on, make some noise, so we can make poverty history!" a do toho "Yeah, it's all right!" a už se ani Ráďa neudrží a začne zpívat... Och ta baskytara tak krásně zní!

Anonymní řekl(a)...

I will not approve on it. I assume polite post. Expressly the title attracted me to be familiar with the sound story.

Anonymní řekl(a)...

Genial dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Anonymní řekl(a)...

Easily I assent to but I about the collection should acquire more info then it has.