sobota 10. února 2007

středeční učení přerostlé v hrabivost




Nedá mi to nevyjádřit se k této středě... :D :D :D oooo zabijte mě..a pak zabijte i tu Darínu.. :D Prostě jsme ve čtvrtek měli psát z Boženy Němcové a Karla Havlíčka Borovského a tak bylo třeba se to učit, ale protože moje zápisy byly vcelku omezené, musely jsme se učit spolu a tak se to jako vždycky trochu zvrhlo že ano :D ale uměly jsme to...pomucky jako uplně vidím toho ducha jak leze z novin, nebo místo pohorské vesnice podhorská chata :D :D jáááj, ale ten test mám dobře ;) pak se to nějak zvrhlo do toho, že jsme životy těchto dvou českých spisovatelů vyprávěly mojí porcelánové panence Mařence a natočily jsme o ní i film, tak napište a já vám ho zašlu ;)

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hmm ty fotky sou fakt psycho, panenka je pekna, tvoje tricko je pekne, darinky tricko je pekne, darinka cela je jako vzdy pekna, i miss je samo pekna,tyjo holky jak se clovek na vas tak diva, mohl by si az myslet, ze zivot je kransy, a neni krasny? hmm rekla bych ze asi neni, teda jako tak obecne krasny je, ale ne zrovna ted..jaaj, ja zacinam nak hrabosit...uííí, raci uz koncim s timhle komentarem at neni tak ocividny muj strmy psychicky pokles :o/ objednavam si ten filmecek :oD mam vas obe rada :-* MOOOOOOOC!!!!!!!

Áňa řekl(a)...

:D hej to jo...ale jako podle cibulky a jejich tajncých odpovědí co nám přece měli dojít, tak proč je tam nepíšem budu mít určitě za 2... :P oooo bobí dont be sed...nechceš si zazpívat? ;) to zabírá... věř mi ;)

Anonymní řekl(a)...

holky ste k zezrani heheh,,,
to darca,,, kazdy mame svoj sposob ako sa hrame s babikami ako ale ja sa hram s autami teda hral som sa chichi,
to bad aňa: hej zanevrela si na icq? vrrr.. mam inak rad tvoj blog si sikovna,,, je to vzdy nieco zaujimave

Áňa řekl(a)...

jak BAD aňa?? zrádče...tady není nic zajmavého... :D ten blog je v podstatě o ničem...ale ráda ho mám taky...je to prostě můj poslední rok zaznamenanej...nejpyšnější jsem na článek z loveplanetu...kdyť bych zapomněla na tolik věcéí kdybychom to s jájou nesepsaly... :)

Jossie 8D řekl(a)...

parvda pravdouci, ten je nej...at zije limetka :oD