sobota 10. února 2007

chlápkovic BOA



aaaa...Chlápkovi mají svoje vlastní Boa..dopomohla k tomu samotná Martina Chlápková, která jde se svým manželem na ples gymplu a zjistila že vlastně nemá žádné šaty a tak si koupila uplně nádherný korzet a sukni a k tomu to užasné boa...ooo...prostě jsem mámu v životě neviděla v takových šatech-byla naprosto krásná :* fakt ty jo... 8) tohle dcery o matkách často neříkají, ale vážně byla!

5 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

wow, mamince to opravdu slusi ;o)musim souhlasit...a vubec hej boa, se mas, mi jednu dobu planovaly s holkama v ts, ze budem tanci s boi (nebo jak se to sklonuje), ale nak se to zvrhlo an kosoctvercove puncochy :o/ echt..

Áňa řekl(a)...

oo diky, je uplně pěkná, taky jsem z ní nemohla :D jak jsem si vždycky myslela jak je boa hnusné, tak mi přijde teď naprosto dokonalý :D joooo...ty punčošky byly vážně sexy :D :D :D pšššš pšššššš :D

Anonymní řekl(a)...

ou sexy boa.......hhmmmmmm.....ou jééé....
podepsán olizující se úchyl

Áňa řekl(a)...

:-O uchyle...stylizuješ se do domči...nebo ne? vypadáš tak :D

Jossie 8D řekl(a)...

ty puncochy byli uééé.....vlastne porad sou....hej doufam, ze se jeste nejak oprasi napad s boi :o)