neděle 4. února 2007

výprodeje-jaký to hřích


Hehe dneska se Radovan opět vyznamenal :D škoda že jste u toho nebyli...začal své kázání jakože dost zajímavě-o tom, jak byli ty anonymy na církevní školy v Praze, ale pak se to nějak zvrhlo do takových řečí, že lidi jsou vlastně hrozně zlí, hlavně ti, kteří chodí nakupovat do obchodů, když jsou výprodeje :D tak to jsem se opravdu musela řezat smíchy a nemohla jsem si pomoct...on mě pomalu dohnal k myšlence, že bych se stala farářkou a pak by teprv bylo kázání...protože opravdu mluvit na večeři Páně o zlých lidech z výprodeje je děsivé :D no ale sranda bylo, že za mnou celou dobu seděl Horst, který česky nerozuměl, tak mu to jeden farník překládal...slova jako: HŘÍCH, VÝPRODEJ,... no nechápu kde na tu slovní zásobu pan farník přišel...ale bylo opravdu poznávací slyšet dvojjazyčné kázání :D a jelikož byla večeře Páně došlo i na tu část kdy se točíte jak holubi a říkáte POKOJ TOBĚ tak jsem se otočila na Horsta a stiskem ruky se slovy pokoj tobě se na něj usmála...jenže on mě Horst zná a nevím jestli v Německu tyhle zvyky mají, ale řekli mi uplně čááááááu :D tak taky sranda...prostě dnešní kázání nemělo chybu, hlavně jak se pak všichni hladově vrhli na ty sqělý chlebíčky :P

5 komentářů:

Vladenka řekl(a)...

že bych se taky občas stavila zasmát?;)...no jo...radovan a jeho kázání...chua...někdy fakt úlet...:)

Luc řekl(a)...

hehe,ale stejně nejlepší mívá tvůj taťka na večerech chval:D

Áňa řekl(a)...

jo to jsou zamyšlení typu...KDYBY NEBYL BŮH TAK JE CELÝ SVĚT NA HOVNO :D no jo...to říká vždycky.... jáááj... :D

Domi řekl(a)...

HUA!

Anonymní řekl(a)...

hej, no vidis ano..tak co si stezujes?ses zasmala a jeste k tomu i najedla ne?:D