sobota 3. února 2007

Večer u Suelindy... :)


heh...chtěla jsme o tom napsat už včera když to bylo čestsvé, ale v Branticách zaše nešel net, tak se k tomu dostávám až dnes... :D hej Suelin, v podstatě ji všichni znáte, ale zjišťuju že jsem tu o ní ještě nepsala... no každopádně už je na čase... Suelin, záza, zajda, zuzka...hej je to prostě schýza, ale nějakým magičnem si mě kdysi dávno (v Mexiku) získala...nějak uplně moc rychle a moc hluboce :D hej došly jsme k tomu včera jak jsme udělaly vzpomínkovej večer a od ehm... šesti večer do dvou do rána jsme pročítaly naše dopisy, kterých se za tu dobu co se známe-což je někdy od konce října 2004-napsalo opravdu hafo :D a hlavně jak uchylný :D uplně napěchovaný hláškama a debilníma básničkama :D třeba básnička kde mě suelin přirovnává k nějaké jahůdce a potom jarnímu dešti-prý někdy otravný, ale přitom potřebný a osvěžující :D a já ji to vracím nějakou hláškou mám tě ráda nade vše, víc než lea Mareše...no nebyly jsme divné? prostě jsme se u toho čtení dost nachlamali, protože Suelin je vědma specializovaná na lidské výkaly, takové ty hnědé zatočené věci co vylučuje každý, takže to vlastně ani nechutné není :D no prostě jsme zjistily, že jsme většina dopisu je nějaká uplně trapná a depkoidní :D no ale to čtení bylo hyperakční, jak už bylo přece jen pozdě a celý dům šel spát, tak jsme musely ztišit a asi jsme se nějak natlakovaly tím, protože nám přišlo neskutečně vtipné představa babičky co usla na záchodě :D ale o tom zase někdy jindy...jinak jsme v podstatě furt jen jedly mám pocit a nebo četly...mě tak bolela hlava a Zajica furt ne a ne usnout...pr jsem ještě neudělala SEDY LEHY :D :D jaaaaj no nezabili byste ji? aspoň že neměla špageťák,a le mňamí pralinky ;) tady na té fotce měla nějaké ehm...gotické období :D no hele ale zlato, bez chyby nejsi :D :D ať ti nestopune hladina ega :D

3 komentáře:

Áňa řekl(a)...

hehe....nebohá suelin....nikdo ji nekomentuje, nikdo ji nemá rád...

Áňa řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.
Áňa řekl(a)...

ooo diky :D ale na tvoje stylistické obraty a příběhy to zatím nemá :D