středa 21. března 2007

aktualitka...


...jakože se děje spousta věcí a dneska je první jarní den, což je asi tak jedna z největších aktualit tohoto postu :) Jenže proč venku zase sněží?? nevím jak vás, ale mě to počasí uplně štve jakože to je na hovno-vyvolává to ve mě takové ty divné pocity míšené záchvaty těžké nenávisti k okolnímu světu... je to hnus, se přiznávám, ale jako mám asi nějak pokřivenou osobnost, protože aji když se snažím točit s míčkama tak křivě, když stojím tak křivě, neslyším a nerozumím lidem co mi říkaj, oni nerozumí mě páč mluvím rychle a potichu...no prostě sníh v zimě? :-o A dostáhla jsem si nové cd od Kaiser Chiefs, takže ruby ruby ruby rubyyyy :) hej miluju bubeníka :* což je jen pro představu ten nejvíc nahoře :)

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

a vis co bylo dneska krome prvniho jarniho dne i? mezinarodni den spanku, muhehehhe:oD!!!!

Anonymní řekl(a)...

mezinárodní den spánku?? tak to mě sere... že jsem to prošvihla :D

Jossie 8D řekl(a)...

neva, pristi rok to ale musime radne oslavit, sme si s kamosku treba vzali polstar do skoly a spali sme kde to slo :oD

Anonymní řekl(a)...

at zijou kaiser chieeeeefs!!!!!!!A miochodem ani mame stejnyho oblibence... ;oD