sobota 17. března 2007

Pan úchylák R. :)


Hej bylo by až blbé se o tomto hochovi nezmínit.. on v podstatě vůbec není uchylák, ale v tomto případě jsem asi uchylák já, protože já našla na netu jeho.. nějak jsem ve slabé chvilce projížděla blogy což obyčejně nedělám (nejsem uchyl vážně ne) a narazila jsem na jeden český a začala si ho pročítat. Zaujal mě proto, že jeho autor poslouchá RAzorlight a zná PRiessnitz čímž si u mě teda docela stoupl už jen tak z principu :) a pak jsem si začala číst jeho posty-příběh o Jelitu mě uplně zaujal.. a tak jsem si vzala jeho icq-což je fakkt asi uchylný-někdy kolem vánoc a pochválila mu blog a od tý doby si nějak píšem a řeknu vám, že na takové týpky se narazí jen velmi zřídka a jakože má fakt užasné názory...prostě on patří k takové té skupině lidí, se kterýma bych chtěla jít na kafe a mluvit a mluvit :) chápete mě? :D no a pak byl nějak valentýn a já napsala ať mi někdo vyzná lásku a řekla mu ať mi napíše valentýnskou báseň :) a on to dodnes neuděl...nebo teda do včera :D je to prostě bobík-já to napsat musím :D tak koukněte se na něj :D škoda že ho ais nikdy nepotkám a nezajdu na kafe :) Ale já nejsem uchyl :) jen chci tímto blogem konstatovat, že jsem potkala zajímavého člověka o kterém je škoda nenapsat :) a slečny, bohužel je štastně zadaný s jistou Anežkou :) takže máte smůlu :-P jo a jinak jeho úžasnej blog

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Fakt těžko se mi volí slova, zvlášť když sem ještě nikdo nic nenapsal...

Anonymní řekl(a)...

Ano Ano :D

tak já tě zdravím uchyle...

Hele lidi pojde někdo na muj blog a nechte tam náky komenty :D chybí mi tam!!!!:D
:-*

Anonymní řekl(a)...

Ano Ano :D

tak já tě zdravím uchyle...

Hele lidi pojde někdo na muj blog a nechte tam náky komenty :D chybí mi tam!!!!:D
:-*

Anonymní řekl(a)...

heled, von ten vodkaz na tu stranku nende....

Anonymní řekl(a)...

To je právě ta rafinovanost Áni...díky za to... =oD

Anonymní řekl(a)...

:) už de.... www.jjulie03.skyblog.com výtejte :D

Anonymní řekl(a)...

ne furt to nejde :(

Anonymní řekl(a)...

nojo.......hej anchezi, mela bys s tim neco delat :-)