pondělí 26. března 2007

Drogy Áňo?




no ty jo.. V sobotu jsem byla na Vypsaný fixe a minulej tejden na Kryštofech... wow.. zjišťuju svoji koncertní akčnost ;) no a už na Kryštofech jsem se mírně nachladila, jak jsem pak jela na kole těch 6 km z Krnova do Brantic asi 40 minut proti větru a silnýmu dešti.. pak padal sníh další týden, ale moje "nemoc" jaksi nenápadně zmizela. Na koncertě Fixy to ale zase přišlo-řvala jsem JOOO a MÁÁÁÁRDI a navíc jsme s Mírou a Kájou stáli uplně u reprobedny takže naše uši pak celou neděli vytvářely zvuky typu uiuuiuiui.. prostě jako by měli přiletět ufoni a s každým polknutím šlo slyšet zaměřování ufounskýho lejzru. Koncert byl bezvadnej-předkapelou byli PROHRÁLA V KARTÁCH a byla tam taková ta pravá punková atmosféra-lidi v ocelovkách s dredama a pankovejma paskama a mezi nima občas lidi co snad s fixou nemaj nic společnýho-děvčata v minisukních a kozačkách nebo v upletovejch svetříkách :) ale pankový obecenstvo převládalo, tudíž asi po 5. písničce se všechno zvrhlo v neovladatelný davový pogo provázené Mardiho zpěvem. Zjistila jsem, že Fixa má fakt pěknýho bubeníka.. a že to je poslední dobou po Nickovi z Kaiser Chiefs můj další oblíbenej bubeník 8) :D no takže koncert celkově sqělej.. jediný blbý na tom bylo, že jsem ztratila peněženku po který mi zůstala jen občanka vyhozená a pošlapaná venku před klubem. Celou neděli jsem se pak spravovala, spala a odpoledne mě začlo škrábat v krku a nějak mě pohltila rýma, tak jsem dneska zůstala vyjímečně doma.. A co se nestalo že? byli u nás ve škole policajti a ptali se po nějaké Aničce Chlápkové a samozřejmě se proflákla celá moje drogová aférka, takže mi teď už nic nebrání k tomu udělat si dredy :) Ale tak doufejme že to bylo jen kvuli nalezené peněženky, ve které bylo ostatně Kífrovo cígo a třeba to byli drogy.. tudíž posílejte mi do pasťáku bábovky, koláčky a pak třeba cigarety ať s tím můžu obchodovat a dostat se rychleji ven ;)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

hej áňo... ti policajti tam asi nebyli... Opršal jen říkal, že snad aj něco s policajtama... heh.. ale za rozvinutí teorie s Kifrovym cigem se ti fakt omlouváme.. heh.. to víš děsivej den.. a všici se toho chytli :D

Jossie 8D řekl(a)...

coze? takze po ane se neptali policajti? tak to je nuda vsak...:o/ :oD

Anonymní řekl(a)...

ale jasně, že ptali... ale nebylo to tak, jak si áňa vytvořila představu... že pro ni přijelo ozbrojené komando.. 8)).. no každopádně to bylo oživení velmi nudného dne...a jossie.. tvá fotka je zachráněna..:DD

Jossie 8D řekl(a)...

ou jééé, karamba jupííí, no tak to je cool jak v plotíku :oDDD

Vladenka řekl(a)...

také se omlouvám, za velice úspěšné rozvinutí drogové teorie...možná spíše terorie;)....ale musíme si přiznat, že byla uchavcující a zaručeně pobavila..ale asi bych nechtěla vidět Tvůj výraz, když jsem se Tě zeptala, jestlis tam neměla dorgy;)

Anonymní řekl(a)...

fixáá :)

Áňa řekl(a)...

no hej ty jo.. nemam co rict :D :D :D

Anonymní řekl(a)...

myslím, že by se hodilo ještě připojit, že Áňa byla podrobeny výslechu Radkem a Konvou... a to už je co říct... tudíž Áňo: tvou drogovou aférku už ti nikdo neodpáře... a to to začalo tak nevinně