pátek 23. března 2007

Dobrej film o dobrým Willovi


Vím, že poslední dobou toho tady píšu hodně...až nad míru možná, ale zjišťuju, že mě inspiruje dost věcí a dostávám se občas i do jiný dimenze :D Právě mě vcelku dostal jeden film, na který jsem se dokoukala.. Dobrej Will Hunting...nejen že je o tématice genia, který nechce být slavný a zustat normálním průměrným týpkem stále opakující hlášku Don't fuck with me, yeah? ale taky mi to otevřelo oči v iluzi, že Ben Afflec je hezký...o Mattu Dejmonovi jsem věděla že je takový...ehmm... tupý..ale Ben?? :D

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

pockat....sem to nako nepochopila...tak je teda ben hezky podle Tebe, nebo neni? :-O

Áňa řekl(a)...

no právěže jsem si myslela že ben je ten chytrý a pěkný ve srovnání s Mattem, ale zjistila jsem že není.. :)

Jossie 8D řekl(a)...

copak si nevidela team america? cituju: aj níííd jů mooor bén éflek nííd aktrr schůůl!!! :oD