středa 21. března 2007

LOST...ztracení...


přišla nová vlna mé lásky k sojerovi.. oooo .... :D zabijte mě za jeho hlášky... :D teď v neděli když si vytahoval tu kulku z ramene, děsně krvácel, jel na voru jen s Majklem a poté se ho zeptal: NEMÁŠ NÁPLAST? tak tím mě vážně dostal :) a pak když mu tam Majkl začal vyčítat to že mu unesli syna, tak jen řekl: A CO UDĚLÁŠ? POCÁKÁŠ MĚ? což byla v dané situaci na oceánu příhodná hláška :D ale neupírejme slávu gegu MÁŠ NA SOBĚ KOUSEK ARCTA :D jakože chápu, že nevíte o čem mluvím, páč jste zajisté někde ve třetí serii, ale já zůstala věrná televizi a každou neděli si dopřávám týdenní dávku :D

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

hej bejbe mas pravdu, sojer je uzasnej, ho asi zacinam milovat a majkl je idiot a ja bejt sojerem tak ho zcakam jak psa :oD uííí, on je proste frajer, jak je vlastne hodnej a statecnej, ale pri tom tak uzasne suchej a sarkastickej, zacinam propadat jho kouzlu :oP

Áňa řekl(a)...

ze jo a navic je akcnejsi nez carli...ten tam ted nejak dlouho neudel nic zasadniho :(

Anonymní řekl(a)...

heje jasný " pocákáš mě " mě taky dostalo.. a jak se važně začli cákat :D :D
vtípek :D s tou náplastí to taky nebylo špatný... sem si řikal jestli jsem blbě slyšela nebo co je to za blbost :D

Jossie 8D řekl(a)...

heled ale jako na čárlího já nezanevřívám, jen beru do party i Sojera :o))

Vladenka řekl(a)...

normálně jsem ve čtvrtek kdesi četla, že sojer hrál v jakémsi videoklipu aerosmith:)))....crying...to by mohlo být vtipné..tak si to najděte:)

Jossie 8D řekl(a)...

hehe, on tam vazne hraje :o)) a musim priznat ze to neni neftipné :oDDD -->
http://www.youtube.com/watch?v=yROJuGAY0KI

Anonymní řekl(a)...

dnešní díl byl zvláštní...co myslíte???
hej schálně myslíte si, že když nezmáčknou čudlík tak se něco stane nebo ne?
já řikám že je to všechno podvod ;)

Jossie 8D řekl(a)...

hje men, me zacinaj trosku stvat, jak se nak v poslednich par dilech v podstate nic nestalo a navic nam v pristim dile budou mlatit sojírka...doufam, ze je aspon za to setre nakou poradne hustou hláskou :oD