sobota 17. března 2007

jo a zase tak aktualitka meziřečí...


mám afinku-jak se ale řekne u pražských-ofinu :D není to vůbec aktuální...mám ji dneska přesně 8. den :D ale jakože všichni mě za ní mají rádi :D i když v podstatě je blbost, aby se člověk nějak rapidně změnil kvuli vlasům, ale něco na tom asi bude :) prostě je to super volnější pocit a navíc si můžu hrát na EMO uchyláčka :D takže, pokud mužete jděte do afi i klidně ofinky :D protože když pak paříte na koncertě...čímž jsem chtěla říct, že včera tu byli kryštofové a já tak dobře skákala, že jsem svou ofinou srážela lidi kolem :D

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nedá mi to, abych se nepodělil o svou vlastní ofinkovskou zkušenost... Historie mé ofinky se napočala krátce po šťastně oslavených pátých narozeninách, kdy jsem se cítil už jako velkej kluk, mou osobnost zahalilo obrovské břemeno způsobené mým strašným střihem.(fotky raději nebudu publikovat) Tuto překážku v oblasti komunikační a myšlenkové se mi podařilo odhodit až poměrně nedávno(kolem 7. třídy) a tím to všechno začlo. Jakmile se mi dostalo čerstvého vánku na mé čelo, spustila se řada krásných věcí. Pominu jebáky a další nepříjemnosti způsobené oním Odhalením s velkým O. Hlavní přínos byl v duševně-mozkové oblasti, kde to začlo vřít na plný výkon, vždy v určitých momentech. To byla éra mého středopěšinkovského účesu(7.třída až polovina třeťáku). No a pak přišel zlom-velmi težký test z AJ na kterej jsem se moc neučil, horko, nuda, dvacet minut do konce hodiny a tak jsem se začal prohrabovat ve vlasech, jak jsem to dělával občas večer, když mě nikdo neviděl, a bylo to...čelo volné, vlasy pryč na stranu a začla třetí epizoda mého vlasového života - mimochodem zatím nejpovedenější. Velmi se omlouvám Áně za takový výplod bezmyšlenkářských žvástů, který je patrně delší než samotný článek, ale věřím, že mi to odpustíš...

Áňa řekl(a)...

:D :D :D :D jasně že jo :D :D hej drsný příběh...tak to já měla furt stejný vlasy...

Áňa řekl(a)...

teda až na moje červenovlasy obdobi.. :D

Anonymní řekl(a)...

hohho... no jo ofinky a jejich story... teda ta moje - dávná ofinka žádný story nevlastní... hmm.. měla bych s tím něco udělat..

Anonymní řekl(a)...

:-*