sobota 17. března 2007

úterý odpoledne :)







KOlem čtvrté jsme nabraly na prolízkách pod Petřínem Josefku a Áňu s tím, že s nima půjdeme na Petřín :) ale jakože se to nějak zvrhlo na těch prulízkách...což mi připomíná že jsme v podstatě byly s Edou a Julou na jinejch "podpetřínskejch" prulezkách pěkně dlouho :D tak jsme tam seděly, mluvily, fotily se a díky juliným destruktivním stavům, byla zraněna milovaná Jája, ale kdo měl ještě náplast?? :D hej řeknu vám, nikdy nechoďte na takovéto kolo s vražedkyní Julčou :D fakt to za to nestojí :D ale jakože pak jsme jely lanovkou na Petřín :D skoro téměř načerno :-P no jo, já mám prostě poctivou úchylku asi :/ no a jak jsme byly nahoře, tak jsme v podstatě neviděly nic moc zajímavýho a tak jsem jen tak pro jistotu že jsme tam byly na jeden strom vyryla julinýma klíčema A J E A J -naše jakože zkratky jmen.. a děvčata si mezitím prohlížely své diáře s Mariánem :D :D a pak už nějak Eda musela pomalu fičet, tak jsme zase jely dolů a projednávaly know-how :) rozloučily jsme se s Edou, potkaly její sestřenku :) a posléze i julinu sestru Agátu zvanou Agáve, tudíž na potkávání to byl opravdu magičnej den 8) co jsme dělaly pak? sháněly jídlo.. :D samozřejmě jsme zase skončily v mekovi a cestou s hambáčem jsme prošly kolem kostela sv. Jezulátka a já byla zasvěcena do toho, kdo to slavné jezulátko je :) pak jsme si nemohly nechat ujít šáhnout na sochu na karlově mostě, která je už celá zlatá od toho jak na ni všeci cizinci makají a potkaly jsme i pana ú se kterým má jossie dítě a určitě i něco víc, i když si to nechce přiznat :D pak najednou děvčata odjela a my s jossie byly samy.. Jely jsme metrem a tam se to stalo-dvě blbý situace-pomlouvala jsem divadlo na zábradlí a ukradli jí mobil, ale to tu nebudu rozmazávat...prostě zakomplexovaní kreténi.. :(

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Přesně tak, ti Pražáci dokážou všechno po*rat...=o(

Anonymní řekl(a)...

ehem.. jak to myslíš??..:)sem s Prahy já !! ne všichni