pátek 16. března 2007

další retro k prázdninám :) dopoledne v úterý ...úterý bude na dýl.. :)






Takže že by uterý? hej vím že vás nezajmá co jsem dělala, ale... ale prostě to nechci pak zapomenout...rozumíme si ;) úterý bylo super-kolem 9 jsem se sešla na I.P PAVLOVĚ-to je ten týpek se slintajícími psíky :) s Edou-moji milovanou svědomitou Edou co kuli mě flákla školu-no není ona užasná? jak řekla Džouzí Eda je žena činu, protože fláknout školu před přijímáčkama? klobouk dolů, svědomí :) no každopádně mi ukázala spoustu kultovních míst-kde bydlí Jula, kam bude chodit Jula na školu, kde bydlí nejmenovaný člen UDG :D obdivovaly jsme converzky, koupily si čokoládu, ale s vápníkem, protože přece chceme bejt pěkný a zdravý :D a nejlepší byla koupě náplasti, která byla situačně akutní, poněvadž jak své konverzky miluju tak už mě začly štvát a pěkně mě z nich bolely nohy a tak jsme šly koupit náplast a já ji rovnou v té lékarně lepila :D pak jsme procházely v nějaké pochybné části Prahy :) a skončily v obchodě Póla Franka...aaaa málem mi vypadly oči a uplně na všechno jsem si musela šáhnout :D a pak aby to nebylo tak blbý a abych projevila zájem zeptala jsem se A KOLIK STOJÍ TAHLE PLACKA? a žena značkové pólově oblečená jen s nadhledem řekla STOVKU.. tak to nám ypadly bulvy a se slovy naschledanou jsme odfičely do cukrárny... kde měli vskutku podivné zákusky :P takové nedobré, ale posezení bylo fajn ;) pomluvily jsme všechno (prohodily si informace jak se říká :)) a pak jen fičely k Národnímu divadlu, ke škole svatý Voršily pro Áňu a Julu. Ale zahlíd nás tam jeden takovej čumilnej učitel, ale jinak v pohodě-vysockla jsem od Máňi (jájina sestra) kartu na obědy takže jsem šla s děvčaty na oběd a Eda se šla mezitím schovat do kostela :D :D kterej byl zavřenej.. :D ale k té jídelně, musím říct, že lepší jídelnu jsem zatím neviděla :D prostě nepopsatelně dobrá :) viděla jsem tam pověstnouo Dianu, Katku, Báru co znám z fotek, sestru od Áňi, Tadeáše :) a pak třeba syna od Evy Holubové a dcerku Saši Rašilova-jsem fakt měla milion chutí se na ní rozběhnout a říct-holčičko, miluju tvého otce :D ale nakonec jsem se umírnila...protože jen co jsem vlezla do té jídelny tak všichni zvedli hlavy od jídla a čuměli na mě-pověstnoou Áňu z Krnova :D a vcelku psycho bylo i to, že se na mě nějaký týpek obořil že mám jeho palestinu :D nakonec se z toho vyhrabal edin manžel takže dobrééé :) pak jsme vyzvedli Edu, Jula bulnula šití a Áňa se vrátila do školy, s tím, že se k nám připojí kolem čtvrtý..tak jsme fičely do mekáče, protože Eda měla hlad že jo a Jula? ta má hlad furt :D

4 komentáře:

Domi řekl(a)...

oh to je tak uzasne poeticky zapsany pobyt....skoda ze jsem tam byla jen den...btw bobi...jestli se me budes snazit kontaktovat tento tyden(myslim tim ten tedka od pondelka,,,ale nepredpokladam ze bys to udelala) tak budu zas na lyzaku...ano ano ja vim je to ponekud obskurni jet letos uz na druhy lyzak....a navic kdyz asi nebude snih...ale proste je to tak...tak kdyby nahodou.:)Te bastim:-*

Anonymní řekl(a)...

joo já mám hlad furt :D

Anonymní řekl(a)...

Skoro až Kunderovsky propletený příběh postavami...tleskám!

Áňa řekl(a)...

:D hej domi já se ozvala ;) vidis... i panu saktorovi jsem napsala :*
a ja za to nemuzu ze tam bylo tolik lidi.. :D to bylo normalne magicny :D