úterý 13. března 2007

Přemýšlení...chvilka nudy v ivt ostatně jak to většinou bývá...



no právě přemýšlím nad podstatou dnešního dne.. mám právě děsnou chuť na donat...a cheesburger...prostě jsem si asi vytvořila přes ty jarní prázdniny mírnou závislost na vleké síti pražských mekdonaldů...víte který mekáč v praze je uplně první?? ;) venku je pěkně, k tomu kouká to kulioko a příchází trmatadadada dá...VlaĎ opět a zase tady musí taky napsat své pocity... bože...pomóóóc...já chci křičet...ale když budu křičet, tak se na mě zase podívá...whuáááááááá!!!....on má ženu a tři děti...nebo možná jenom dvě....whuááá...a já jsem mladá ambiciózní a perspektivní...a hlavně jsem pohledná...tohle by mohlo zrušit moji kariéru...!!!!:)))) a zákonitě pak i konstruktivní přece.. no a hlavně k nám nejedeš v sobotu... :-P :-P nanananana...ale prý příští týden.. Jo a taky jsem se ve VlaĎinýchj očích stala perspektivní díky svému ňů háru :D :D

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

mlada?ambiciozni?perspektivni?:D..ehm ehm

Jossie 8D řekl(a)...

oooo první mekáč v praze, ooo zakonite, ja tak miluju kdyz pochytavas moje hlasky :oD a perspektivní je nová hláska? a tvoje haro je vazne ňu, to muzu jedine potvrdit ;o)

Luc řekl(a)...

ehm Áňo?neslíbila si mi že se mnou něco podnikneš příští víkend?já jen tak se ptám abych věděla,jestli mám s tebou počítat nebo jako že ne?pamatuješ vůbec že jsi mi to slíbila na icq?mám to v historii:P

Anonymní řekl(a)...

mila aňo zdilim tvoju zavislost na velekm Mecokovi at je vecny nas Mc ktory krmi nase zaludky, Amen,,, cheche,,,,, aj ja viem kde je prva Mc v prahe inak to bol prvy Mc v Cesko slovensku,,, pardon v Slovenskocesku,, heheh

Áňa řekl(a)...

tak když tu jsem tak odepíšu... :)
DARýno...žádní redhpoti...a nečti si to...otoč se...
:D
heh...jo jinak diky miss za zasvecovani ;-) protoze kde bych bez tebe byla prece?? :D to uz jsem ale prece kdysi nekdy rikala :)
sperlich? hej ja nevim, doma je to takove psychoticke tak uvidim..:(
aaaaano Matus...zalozime mekkult :D :D :D hmmm a nase jidlo bude jen cizburgr a ciz cz ciz a vis proc je ten ten syr tak zlutej?? :D

Jossie 8D řekl(a)...

hehe myslim ze to amtus vi, apc sem tu teorii vyvynula k znechuceni jeho...jenze s nim to anrozdil od edy nic nedelalo :D heled nechcete treba nekdo chodit i na muj blog? :(

Luc řekl(a)...

no jako že já jsem pochopila z tvyho postu že na mě kašleš a zveš k vám Vlaď?

Anonymní řekl(a)...

Ano ty prasátko.. ten sýr je naprosto přirozeně žlutý:D :D