středa 25. dubna 2007

náročnej den..


... dneska byl náročnej den.. :D měli jsme 3 koncerty s Norama (dokážete si přeci představit osm Norah Jones :)) a jakože jsem i zjistila že být takovou tou slavnou superzpívající hvězdou co jezdí velké turné musí být vcelku vyčerpávající a unavující.. :-o A dokonce jsem i přišla na to že bych měla být asi smutná, protože.. hmmm je toho víc proč bych měla bejt smutná a dneska za mnou přišel špek a řekl : "hej ty si smutná" a já jen "hmmm..možná?" a ona pak furt jen "řekni mi to, bobí povídej" až mě přesvědčila, že jsem uplně smutná i když jsem to původně vůbec nezamýšlela.. :D pod heslem are you sad se mi na googlu našel tenhle obrázek s poznámkou- it will make you sad :D tak třeba budete taky smutní i když jste to původně nezamýšleli :D

3 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

hmmmm, zeby dalsi projev Tve citove labilnosti? hehehe:oD

Anonymní řekl(a)...

Mně ten obrázek vůbec nepřijde smutnej :-P
Tý pasačce určitě neni zima, páč je teple oblečená, má velký stádo ovcí, který se spokojeně pasou, má hlídacího psa.. neprší, nesněží(škoda:o)), tak co víc si ještě přát? :-D ..akorát ta díra v nebi je taková podezřelá..

Áňa řekl(a)...

to je zajiste pomalu schylujici se ufo.. uuuuuuuu.. vesnicky ufo..