středa 25. dubna 2007

Anketka meziřečí..


je to až neuvěřitelný kolik lidí mi říká "hej máš dobrej blog" nebo "hej máš fakt debilní blog" nebo tam neřeknou to hej, protože hej říkám jen já a pár lidí mnou postihnutých... no ale stejně.. zajímá mě kdo všechno tu občas přijde :D jako chápete.. tudíž tohle je post, který slouží k prokázání své navštěvnosti v komentářích :) trhnem rekord v počtu komentářů :D :D :D :D

8 komentářů:

Jossie 8D řekl(a)...

kdo ze to rika, ze mas debilni blog???

Anonymní řekl(a)...

Hej, já říkám taky "hej" a ani se moc necejtim bejt tebou postihnutej :-P

Anonymní řekl(a)...

chodim sem často :D cha cha

Anonymní řekl(a)...

hej bejbe... hmmm.. zajdu sem, pokud je můj bratr v mezích normálnosti( rozumíme si.. ne?) mno a nebo když se hold musím uchýlit k babičce.. 8)

Johny řekl(a)...

hej hej hej, jako ze hej říkam časteji než ty, a dokazal bych se kvuli toho i hadat... no fakt že jo... klidne muzem dat nekdy soutež...
jinak docela fajn blog... chtělo by to tu někde počítadlo navštěvnosti, co =o)

Anonymní řekl(a)...

hej anchezi, hej mas hej dobry hej blog hej....hej

Anonymní řekl(a)...

tak jako dobrej nebo špatnej blog to asi neni to podstatny!! ale ty hlašky tady od ty velmi podivuhodne smyšlejici bytuuustky :) jsou fajn? nekdy :P ! :) ... jinak nemel by si tady nekdo koupit sprej?! :P

Áňa řekl(a)...

hej hej hej.. :P dobre.. priznavam ze mnou ani jeden z vas neni postihnutej natolik aby mu to uskodilo :D