čtvrtek 26. dubna 2007

zase jednou více než vtipný den



:D já na to přišla.. jak jednou ve fyzice řekl čajan, když jsem vzala paírovou kachničku a dala jí pod křídla fixy a ona poletovala kolem darčiny hlavy a házela na ni bomby :D tak čajan na mě furt koukal a pak řekl "Andulo, na vás leze jaro" :D :D a asi na tom něco bude.. jakože dneska byl jeden z těch lepších dnů.. ráno jsem vstávala o čtvrt na sedm :-o hnus.. jen abych byla v krnově brzo a mohla jít se sperlichem udělat norům snídani.. :D jakože na to jak jsou nevděční a nedoceňují naši péči byli vcelku v pohodě :) jakože nám pak na konci uplně poděkovali a řekli "hmmmm doooobrche" :D potom jsme rychle fičely oblíct se k Lucce, protože jsme jeli do divadla na Naši Furianti.. no.. :D co k tomu říct? jakože se to celé odehrávalo v hospodě a stěžejní nadávka celého dramatu byla hláška "ty si vidlááák! néééé to ty si tady vidláááák" prostě paráda :D :D jsem se musela uplně smát.. vidláctví, jak aktuální to téma :D a jakože to bylo celkově trochu bez děje, ale pár ujetejch a úchylnejch scén jako my se oba milujeme :D ale samozřejmě nejlepší bylo, že jsme seděly s děvčaty nahoře a viděly jsme všechno tak pěkně z vrchu a smály se lidem co seděli v lóžích :D třeba takovej vláaďa a bokša mi přišli vcelku vtipní :D a nad námi... tramtadadaadada seděl uplně krásný učitel ;) aaaaaa zabijte mě.. přecházím na novou školu.. elis ho zná, učí v Opavě, je mu tak nějak 27 nebo tak a prostě uplně uuuuuu :D uuuuuuuu-učitel :D

4 komentáře:

Jossie 8D řekl(a)...

coze? ucitel? tak to je krize uz :oD heled, jestlipak si pri tech nadavka vzpomela na meho bratra? :o)))

Áňa řekl(a)...

:D no jasne.. pod slovem vidlak se mi vzdycky zjevi jonatan :D

Jossie 8D řekl(a)...

me taky, hmmm, myslim, ze si u me prave stoupla o levl, ze myslis aj na meho bratra ;)

Áňa řekl(a)...

:D no tak jakoze.. ja myslim na maleho Oliiiho.. ale tak jo.. :D myslim na voba