čtvrtek 26. dubna 2007

Odpoledne.. :)


.. jo a to bylo jen dopoledne.. odpoledne jak jsme dojeli do Krnova jsme si zašly na hambáča a já pak fičela k babičce se naučit dějepis. O půl čtvrté jsem se srazila se špekem ve městě, zašly jsme pro dědovi léky a fičely do čajky připravovat poslední koncert s norama ;) koncert byl fakt povedenej, po dlouhý době jsme byli dobře nazvučení a neudělalo nám to žádný kiks :) paráda ;) pak jsme šla na bus s Janou, protože jsme spolu nějak dlouho nemluvily už. A šly jsme šly a potkaly paní Peřinovou jak jde s Kájou.. ou zase jednou menší trapas, jsem byla v euforii z toho koncertu tak jsem plácala uplný blbosti :P a tak nás pak předběhly a jdem dál k tablu oktávy pousmívávat se fotkám a najednou mi na rameno poklepal Peťa Studnička se svým bratrem, tak mi jen čaaaau :D a chvilku si tam s nima povídaly, mezitím kolem nás prošly peřinovic děvčata :D tak jsme šly dál zase samy a zastavily se u tabla 4.A a najednou slyším "čiči" otočím se a tam VlaĎ, piri, Sperlich a všichni norové jdoucí pomalu do Neoru.. tak jsme došly s nima až na autobusák a oni pak pokračovaly dál.. sedíme si a povídáme a najednou vidím peřinovic jak stojí u protější zastávky a mluví tam na ně nějakej houmles.. oni byli myslím snad i dva ti houmlesy.. a já uplně jak magor zavolala "Mami, pojď sem prosím tě" jakože jen abych je zachránila :D :D :D :D a oni přišly, jenže s nima přišli i ti houmlesové :D a uplně slečnoooo nemáte 5 korun?? a jelikož nebyl poblíž rytíř který by teď zachránil mě tak jsem musela říct "ne nemám, mě dala maminka jen přesně peníze na autobus, my totiž šetříme na rodinnou dovolenou, tak naschledanou" :D a on jako jen "takže mám jako vyhazov?" "no dá se to tak říct...naschle" :D a šel.. uuuuuuuu.. ano, na zastívce se člověk jen tak nenudí :D

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

po tobe chtel 5korun?xD..ponas jen 3..jako asi si vypadala zazobane xDDD...ale jinak dik za zachranu sestro!!!

Jossie 8D řekl(a)...

checheche!!!mas dobre vymluvy, miss :o***